Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Solli er tilbake på landslaget også. Med seg har han Helstad, Oppdal og Andresen fra Brann.

 

Men strengt talt så må jeg si at dagens landslagstropp ikke er særlig imponerende.

 

Blir spennende å se hvem som kommer til å spille sentralt for Brann fremover. Gashi, Jaiteh, Bakke og Haugen kjemper om plassen ved siden av Andresen. Kapteinen akter ikke Mjelde å røre vistnok, uansett om han har vært den svakeste sentralt så langt i år. Synd at Brann har prestert svakest der de på papiret er absolutt sterkest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Solli er tilbake på landslaget også. Med seg har han Helstad, Oppdal og Andresen fra Brann.

 

Men strengt talt så må jeg si at dagens landslagstropp ikke er særlig imponerende.

 

Blir spennende å se hvem som kommer til å spille sentralt for Brann fremover. Gashi, Jaiteh, Bakke og Haugen kjemper om plassen ved siden av Andresen. Kapteinen akter ikke Mjelde å røre vistnok, uansett om han har vært den svakeste sentralt så langt i år. Synd at Brann har prestert svakest der de på papiret er absolutt sterkest.

8686258[/snapback]

 

Troppen skremmer vel ikke så mange, nei. Bra at Solskjær er med igjen. Håper også at tippeligaens beste høyre kantspiller får sjansen fra start. BH Riise bør spille, ihvertfall nå som Strømstad er ute med skade.

 

Dette laget kunne vært morsomt å se:

 

....................Opdal........................

 

Storbæk.....Hangeland......Kippe.....J.A.Riise

 

 

.....B.H. Riise....Grindheim.....Brenne

 

 

......Carew.......Solskjær.....D.F. Holm

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Dette er hva du hadde ønsker og ikke noe du tror er mulig regner jeg med? Tror verken Grindheim,Brenne eller Holm spiller fra start. Men morsomt skal jeg si meg enig i at det hadde vært ;)

 

Selv gir jeg opp landslaget fra tid til tid,og dette er en periode takket være slutten mot Tyrkia. Nå vil jeg se dem prestere om jeg skal få noe håp igjen.

Lenke til kommentar
Tror egentlig ikke du har sett noen av de spille.

8683233[/snapback]

 

Jeg ser ikke på ræva fotball..

 

Men for å være litt saklig igjen, Ruud er kanskje ikke noe dårlig idè. Det trengs friskt blod i forsvaret. Jarstein i mål? Han er kanskje Norges beste keeper, men så har vi kanskje bare rundt 3 stk å velge mellom og da.. Så også at F. Johnsen ble vraket og Solli er tilbake på laget. Utrolig hva et klubbskifte kan gjøre altså.. :nei:

Lenke til kommentar
Dette er hva du hadde ønsker og ikke noe du tror er mulig regner jeg med? Tror verken Grindheim,Brenne eller Holm spiller fra start. Men morsomt skal jeg si meg enig i at det hadde vært ;)

 

Selv gir jeg opp landslaget fra tid til tid,og dette er en periode takket være slutten mot Tyrkia. Nå vil jeg se dem prestere om jeg skal få noe håp igjen.

8686694[/snapback]

 

Du har helt rett. Det er det laget jeg ønsker å se, men jeg trur neppe Hareide velger ut denne start-11'ern. Han må jo ha med disse med klippekort vet du :D , Andresen og Gamst...som begge har til gode å spille en god landskamp. Men det er vel derfor jeg også har gitt opp landslaget.

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Nja,må nesten pirke litt når det gjelder Gamst ettersom jeg har fulgt han ganske tett ;) Kampen som han snudde borte mot Serbia(Dem ikke sant?) hvor han satte inn 3-2 målet mot slutten var god. Hans første kamp mot Nord-Irland var også veldig imponerende. Syns også han var god mot Ungarn. Men så klart,han har vært alt for ustabil som alle andre. Andresen har jeg aldri hatt sansen for så der nikker jeg bare til det du sier. Syns Grindheim og Hæstad sammen vil bli en genial sentral midtbane om noen år,med forbehold om at de fortsetter fremgangen og kanskje tar steget til større klubber.

Lenke til kommentar

Heier man på RBK skal man uten tvil ha troen på seier ;) Skal det bli noe topplassering på dem i år så er borte mot SIF en kamp som SKAL vinnes.Man må prøve å tenke positivt.

 

Tromsø på sin side skal til Ullevaal og spille mot Lyn. En kamp de har vunnet 2 år på rad men aldri før det. Altså en kamp som kan vippe begge veier.

 

Gledelig nyhet til Lynfolk er at Christian Steen ikke kan spille pga operasjon. Så det vil si at Henrik Nordnes,Yngvar Håkonsen eller Douglas Sequeria. Håper selv på Håkonsen da Nordnes ikke har spilt til nå i år og Sequeria trengs noe virkelig på midtbanen.

 

Sånn ting er nå er jo TIL på medaljeplass og mange supportere mener at denne kampen vil vise om laget har det som trengs til å holde seg i toppen eller om vi kommer til å være en middelhavsfarer. Selv har jeg troen og ser det som helt mulig å dra derfra med 3 poeng i lomma.

Lenke til kommentar
Sant, men alle lag spiller jo ikke likt, så man kan ikke alltid gjøre helt det samme. Satser på seier ja :D

8706065[/snapback]

Det har du rett i, men synes det var morsomt å se at kantene skar innover ved flere anledninger mot Start, kanskje spesielt Konan. Blir vanskelig å forsvare seg når kantene er flinke til å skjære inn og indreløper/back kommer på overlapp.

 

Ang. Lyn - TIL så blir vel egentlig det en kamp som begge lag må vinne for å bevise at de hører hjemme høyere enn midt på tabellen?

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Vel,jeg vil nå si at Tromsø har prestert en del mer i år enn Lyn. De har jo 5 poeng mer,er ikke lite etter 7 runder det.

 

Men de har begge noe å bevise i den forstand at Lyn må vise at 0-0 mot Aafk var en tilfeldighet og TIL må vise at de faktisk kan klare å spille fotball på bortebane.Dette har kun skjedd i 1 omgang mot RBK.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...