Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Det som skremmer meg mest er hvor dårlige RBK er på offensive dødballer. De har skåret lusne et mål på corner på godt over 50 forsøk. Hadde RBK hatt samme uttelling som et par andre lag i ligaen så hadde de ledet serien. Mot Strømsgodset hadde RBK 11 cornere og en rekke frispark i farlige posisjoner. Resultat? Ingen store sjanser og null mål.

 

Det er jo særlig rart med tanke på at Sapara og Dorsin har to av de beste innleggsføttene i Tippeligaen. Tror RBK må pugge på bevegelser inne i feltet, de har mye å lære av f.eks Lillestrøm og Strømsgodset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når RBK begynner å sette sjangsene sine så vil de rase opp til toppen. Syntes det er litt vel krisemaksimering i media nå. Med seier over Start, som mangler et par nøkkelspillere, så er de på gang igjen. Men det er tydelig at RBK sliter litt når Iversen ikke er giftig lenger. Tror dette ordner seg raskt for RBK om ikke ledelsen blir grepet av panikk.

Lenke til kommentar
Når RBK begynner å sette sjangsene sine så vil de rase opp til toppen. Syntes det er litt vel krisemaksimering i media nå. Med seier over Start, som mangler et par nøkkelspillere, så er de på gang igjen. Men det er tydelig at RBK sliter litt når Iversen ikke er giftig lenger. Tror dette ordner seg raskt for RBK om ikke ledelsen blir grepet av panikk.

8612039[/snapback]

Det sa vi etter Brann-seieren og. Etter det har det vært to tap :hrm:

 

Men setter RBK sjansene blir det hardt å slå dem ja

Lenke til kommentar
Når RBK begynner å sette sjangsene sine så vil de rase opp til toppen. Syntes det er litt vel krisemaksimering i media nå. Med seier over Start, som mangler et par nøkkelspillere, så er de på gang igjen. Men det er tydelig at RBK sliter litt når Iversen ikke er giftig lenger. Tror dette ordner seg raskt for RBK om ikke ledelsen blir grepet av panikk.

8612039[/snapback]

 

Du må huske på at det er lenge siden Rosenborg har skapt så få sjanser i en sesongstart. I går løsnet det litt, men mot et elendig lag. Vi har fortsatt problemer fremover og bakover, og særlig på dødball som LarsP påpeker. Jeg har uansett ikke gitt opp seriegull, men nå er det på tide å vinne kamper.

Lenke til kommentar
Faen. Anderson er ute for resten av sesongen :cry:

 

Da blei det vist 3poeng med en liten bismak :thumbdown:

8612349[/snapback]

 

Hehe. Var helt sikker på at han filma når jeg stod på Lerkendal. Han datt liksom bare om. Vi ropte mye dritt mens han ble båret ut. Vi trodde han drøya tid. Er ikke noe særlig at spillere uansett lag blir skadet over lengre perioder. Bortsett fra Stian Ohr da.. Han kan dø..

Lenke til kommentar
Faen. Anderson er ute for resten av sesongen :cry:

 

Da blei det vist 3poeng med en liten bismak :thumbdown:

8612349[/snapback]

 

Hehe. Var helt sikker på at han filma når jeg stod på Lerkendal. Han datt liksom bare om. Vi ropte mye dritt mens han ble båret ut. Vi trodde han drøya tid. Er ikke noe særlig at spillere uansett lag blir skadet over lengre perioder. Bortsett fra Stian Ohr da.. Han kan dø..

8614928[/snapback]

Det så så utrolig vondt ut :cry:

Lenke til kommentar
Faen. Anderson er ute for resten av sesongen :cry:

 

Da blei det vist 3poeng med en liten bismak :thumbdown:

8612349[/snapback]

 

Hehe. Var helt sikker på at han filma når jeg stod på Lerkendal. Han datt liksom bare om. Vi ropte mye dritt mens han ble båret ut. Vi trodde han drøya tid. Er ikke noe særlig at spillere uansett lag blir skadet over lengre perioder. Bortsett fra Stian Ohr da.. Han kan dø..

8614928[/snapback]

 

Faen. Anderson er ute for resten av sesongen :cry:

 

Da blei det vist 3poeng med en liten bismak :thumbdown:

8612349[/snapback]

Et tap for både Godset og Tippeligaen. Håper han kommer fort tilbake. Er vel Strømsgodsets beste spiller. :dontgetit:

8614888[/snapback]

 

 

Han var vel godsets beste ifjor, men har ikke slått til ordentlig i år...

Hva har dere imot Stian Ohr? :hmm:

Lenke til kommentar

16. mai-kampane står for døra:

 

Tromsø - LSK

Brann - FFK

Stabæk - Odd

VIF - Sandefjord

Viking - Lyn

SIF - Aalesund

RBK - Start

 

Brann har ikkje tapt på 16. mai sidan 2002, det blir store forventingar av supporterene. Kun siger er godt nok. Med stappfull stadion i ryggen bør Brann klare den kampen, FFK har ikkje hatt den beste sesongstarten, men i fotball kan alt skje.

Lenke til kommentar
16. mai-kampane står for døra:

 

Tromsø - LSK

Brann - FFK

Stabæk - Odd

VIF - Sandefjord

Viking - Lyn

SIF - Aalesund

RBK - Start

 

Brann har ikkje tapt på 16. mai sidan 2002, det blir store forventingar av supporterene. Kun siger er godt nok. Med stappfull stadion i ryggen bør Brann klare den kampen, FFK har ikkje hatt den beste sesongstarten, men i fotball kan alt skje.

8617810[/snapback]

Rettere sagt, i Tippeligaen kan alt skje.

Lenke til kommentar
Vel,er nok både bra og dårlig det her. Bra fordi det kan føre til mer lokal satsing på spillere, og negativt siden det kan senke kvaliteten på utenlandske spillere som blir hentet. Håper nå det vil ha mest påvirkning på det første.

8617522[/snapback]

 

Njaa....om kvaliteten på de spillerne som kommer fra utlandet, blir så veldig mye dårligere, tviler jeg igrunn litt på. Er jo stort sett svenske og danske spillere, i tillegg til "hjemvendte" proffer, som har tjent godt på denne artistskatten.

 

Spillere fra andre deler av Europa, og ellers i Verden, trur jeg neppe kommer hit pga skattenivået. For disse "talentene" er Norge viktig som et springbrett til andre europeiske ligaer, der de store pengene er, så et par år med norsk skatt tviler jeg på er så veldig viktig for disse.

 

Men hvis dette kan føre til mer lokal satsning, så mener jeg det er positivt. Men jeg tviler på det. Er nok i andre regelverk det må strammes inn for at det skal skje.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
16. mai-kampane står for døra:

 

Tromsø - LSK

Brann - FFK

Stabæk - Odd

VIF - Sandefjord

Viking - Lyn

SIF - Aalesund

RBK - Start

 

Brann har ikkje tapt på 16. mai sidan 2002, det blir store forventingar av supporterene. Kun siger er godt nok. Med stappfull stadion i ryggen bør Brann klare den kampen, FFK har ikkje hatt den beste sesongstarten, men i fotball kan alt skje.

8617810[/snapback]

Rettere sagt, i Tippeligaen kan alt skje.

8617835[/snapback]

 

Enda mer rettere sakt, i Tippeligaen skjer alt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...