Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det er jo fakta, emn jeg håper på Brann og at Oppdal greier å holde buret tomt... :wee:

 

Fjorårets toppskårere mot han som bør være Norges landslagsmåvakt...

 

Heia Brann!

 

Og bare for å si det gud-vet-hvilken-gang-jeg-sier-det, men i år skjer det!

8345178[/snapback]

 

Bare sette i gang å lage gullølen allerede? :!:

Lenke til kommentar

Tanker om kveldens to kamper (som jeg så):

 

LSK - Fredrikstad:

Ikke imponert av noen av lagene. Fredrikstad kommer til å slite i årets serie mens LSK viser at de er effektive på dødball.

 

Viking - RBK:

Viking skårer på sin første halvsjanse i kampen. RBK fører i store deler av kampen og får et fortjent mål på slutten av kampen. Greit resultat, men jeg kunne godt tenkt meg å se skuddet til Konan i mål. Iversen var håpløs i kveld, men jeg er imponert over Traorè. Braathen viste gode gamle takter etter innhoppet.

Lenke til kommentar
Viking - RBK:

Viking skårer på sin første halvsjanse i kampen. RBK fører i store deler av kampen og får et fortjent mål på slutten av kampen. Greit resultat, men jeg kunne godt tenkt meg å se skuddet til Konan i mål. Iversen var håpløs i kveld, men jeg er imponert over Traorè. Braathen viste gode gamle takter etter innhoppet.

8345542[/snapback]

 

Mye av de samme mener jeg og. Braaten var positiv. Ivers var helt på jordet i dag.

Synd å se Lago gå ut og. Det så ikke godt ut.

Lenke til kommentar

Mykje mål så langt i første runde og eit par kjekke resultater. Som Brann-supporter har eg ingenting imot at VIF taper og RBK spelar uavgjort. Synd at dei fekk eit mål i andre omgang via Viking-muren, men fortent var det vel.

Blir artig å sjå kva Ijeh kan klare denne sesongen.

 

Det blir tøft mot Stabæk i dag, Gunnarsson og Nannskog er grusomt effektive foran mål.

 

Kva er det med Riise-familien og det å vise magen?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

bj_rn_helge_riise_314134b.jpg

 

riise1005.jpg

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Fikk virkelig øynene opp for Ijeh denne runden, i tillegg til flotte avslutninger er han farlig nesten hver gang ballen er på motstanderens halvdel. Samtidig legger jeg merke til at et Lyn uten Edu greit slår Sandefjord 3-0, og jeg er imponert over FFK den omgangen jeg så, de var nesten like gode som LSK og manglet bare en ruvende Piiroja i midten bak, så hadde kampen blitt spennende.

 

At enga taper 1-0 er i utgangspunktet ikke så dårlig, men måten de gjør det på, er skuffende. Etter rapportene å dømme virket spillerne uinspirerte og slappe, sånn skal det ikke være i en serieåpning!

Lenke til kommentar

Syns det blir stilt veldig høye forhåpninger til Ijeh med tanke på at han ikke har spilt i den norske serien særlig lenge. Jeg ser han ikke som en garantert 15-måls mann som Østenstad så entuasiastisk ropte ut i går :!:

 

Gleder meg også til å se om Nannskog og Pall Gunnarson fortsetter i samme sporet som i fjor. Har ikke akkurat troen på at det vil bli like mange mål på dem i år, Nannskog kan nok komme seg til et tosiftet tall men Gunnarson tror jeg ikke er en stabil nok målscorer. Han kom jo til Stabæk som en lubben hobbyspiller!

 

Men i dag har jeg tippet H på Stabæk-Brann, så håper virkelig de to gutta slipper seg løs i kveld :!:

Lenke til kommentar
De har jo puttet jevnt med mål i treningskampene da, så jeg regner fortsatt med mål. Gleder meg til i se Brann tape i dag :wee:

8351707[/snapback]

Du vet da at det er stor forskjell mellom treningskampene og når alvoret er i gang ;) Men en god pekepinn burde det da være, i hvert fall i kveld :whistle:

Lenke til kommentar
De har jo puttet jevnt med mål i treningskampene da, så jeg regner fortsatt med mål. Gleder meg til i se Brann tape i dag :wee:

8351707[/snapback]

We'll se about that ;)...

8351905[/snapback]

 

Er da ikke noe å si på det til nå ;) Litt komisk med det klasket til dommeren i stad :!: Huseklepp så ganske så sjokka ut :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...