Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

RBK vinner serien i år, ingen tvil. Men jeg tror også at Konan, Traore, Braaten og Sapara forsvinner etter i høst  :(

 

Mest spent på Start, Aalesund, Tromsø og Godset i år, jeg.

8314850[/snapback]

 

Nå har jo enda ikke de to førstnevnte fått vist seg frem i tippeligaen enda. Dessuten så er det vel temmelig naivt å tro at de er så sinnsykt gode, mtp. hvor mye ressurser de store europeiske klubbene faktisk bruker på talentspeiding, så er det temmelig naivt å tro at de havnet i Norge kun fordi ingen andre oppdaget dem.

 

Og, selvom en lokal trønderjournalist omtaler Konan som Afrikas beste spiller, så behøver ikke det å bety at det er slik :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå var det nå strengt tatt ikke en trønderjournalist som trakk den konklusjonen da  ;)

 

Men for all del, de er flopper til det motsatte er bevist!  :p

8318304[/snapback]

 

Hvem var det som trakk konklusjonen?

 

Uansett, kan vanskelig se at karen er bedre enn Drogba, Eto, Diouf osv.

Lenke til kommentar
Nå var det nå strengt tatt ikke en trønderjournalist som trakk den konklusjonen da  ;)

 

Men for all del, de er flopper til det motsatte er bevist!  :p

8318304[/snapback]

 

Hvem var det som trakk konklusjonen?

 

Uansett, kan vanskelig se at karen er bedre enn Drogba, Eto, Diouf osv.

8318377[/snapback]

 

Altså. Det er jo mulig han har ment Afrikas største talent av de som er i Afrika. Ikke de i Europa. Og hvorfor gikk de til RBK? Jo, RBK har vært en god del ganger i CL og blandt spillere der nedefra er det viktig. De kunne jo gått til andre lag og, men sånn ble det ikke. Vi får se hvordan det blir..

Lenke til kommentar
Nå var det nå strengt tatt ikke en trønderjournalist som trakk den konklusjonen da  ;)

 

Men for all del, de er flopper til det motsatte er bevist!  :p

8318304[/snapback]

 

Hvem var det som trakk konklusjonen?

 

Uansett, kan vanskelig se at karen er bedre enn Drogba, Eto, Diouf osv.

8318377[/snapback]

 

Han ble nominert til prisen Afrikas beste spiller sammen med Drogba og en annen, sikkert Eto'o...vet ikke.

 

Han vil nok naturligvis bruke RBK som et springbrett til å komme seg ut i Europa - hvis han slår til da vel og merke ;)

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

VG tipper enga på 4. plass i år. Og tar jeg ikke helt feil tipper de Rosenborg på første, Lillestrøm på andre og Brann på tredje, så da har vi VG-tipset klart:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163220

 

Personlig tror jeg Fredrikstad gjør det bedre enn 14. plass, jeg tror de har kommet for å bli. Og Jeg tror at Enga gjør det bra i år, de var av høstsesongens beste lag. Og vi husker hva som skjedde i 2005, da de hadde vært høstens beste lag året før.

Lenke til kommentar

Virker veldig som Aafk fortsatt ikke har det som skal til for å holde seg i det gode selskap. Taper det meste de spiller, de ble jo rett og slett slaktet ned av TIL til det sto 5-1.

 

FFK har absolutt spillerne til å holde seg. Shaaban, Martinsen, Piiroja, Bertelsen, Kvisvik, West og Hoås er alle spillere som holder et veldig godt nivå.

 

Når det gjelder VIF har de jo tatt medalje nå tre år på rad etter å ha klart seg gjennom kvalik, utrolig spennende å se om de holder den stabile formen :p

Lenke til kommentar

Dagbladet tipper fotballsesongen 2007!

 

Jeg tror neppe Lillestrøm vinner i år. Heia RBK :)

 

2. DIV AVDELING 2

Her virker nivået høyere med Rosenborg-allierte Ranheim som en mulig topp. Bærum Sportsklubb , Hødd og Asker må også regnes med i tetstriden.

1. Ranheim

2. Bærum Sportsklubb

3. Hødd

4. Asker

5. Kristiansund

6. Byåsen

7. Strindheim

8. Steinkjer

9. LSK 2

10. VIF 2

11. Stabæk 2

12. Levanger

13. Nardo

14. Averøykameratene

 

Jeg synes det er morsom lesning å se at de tipper nyopprykkede Asker såpass høyt oppe :w00t:

Selv om jeg er ganske sikker på at de vil kjempe der oppe. De har et lag som har vært alt for godt for 3. div spill!

Lenke til kommentar

Trodde dette var kun om tippeligaen jeg :!: Men bare godt det faktisk er noen som skriver her inne,er jo overraskende stille med tanke på at det er seriestart i dag :dontgetit:

 

Selv mener jeg at det godt kan hende at LSK vinner i år. Kjøpene av Brenne og Essediri gjør at de kompletterer en allerede veldig god stall. Men er nok fortsatt RBK som er den største favoritten dessverre.

 

Selv er jeg mest spent på Tromsø-VIF i dag :D Alltid fartsfylt kamp, men i år er det på tide at alle poengene holder seg i nord :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...