Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det går mot 1-1, som jeg spådde i fylla i går :). Kippe med rødt, han måtte uansett stå over 1 kamp, hvor mange må han stå over nå?

9413727[/snapback]

Han må fortsatt bare stå over en kamp, siden han fikk 2 gule....

Så da blir det vel Johnsen på midtstopperplass hjemme mot Tromsø.

Pantera

Skrevet

Tusen takk FFK, det er godt å ha Stabæk 6 poeng bak!

No møter Brann riktignok FFK neste runde, men det får me ta når den tid kjem.

VG slår til med sine kjempeoveskrifter igjen: "FFK knuste Stabæk"

Samme skreiv dei då Aston Villa slo Chelsea 2-0.

Skrevet
Tusen takk FFK, det er godt å ha Stabæk 6 poeng bak!

No møter Brann riktignok FFK neste runde, men det får me ta når den tid kjem.

VG slår til med sine kjempeoveskrifter igjen: "FFK knuste Stabæk"

Samme skreiv dei då Aston Villa slo Chelsea 2-0.

9422791[/snapback]

Å, som jeg irriterer meg over det tapet. Det er rett og slett for billig. Vi fortjener ikke å henge med i toppen når vi spiller så tafatt som vi har gjort store deler av høstsesongen.

Skrevet

FFK imponerer litt må jeg si, har fått en sterk stall og er en "dark horse" i innspurten av TL.

Lurt kjøp av Gashi som til slutt fant ut at han kunne score mål, den tullingen

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Fint, jeg skal sitte sammen med ramlebøttene i Plankehaugen. Så får jeg øye på en forvirret kameramann i nærheten så får jeg holde meg for god til å kaste peanøtter på slasken. :p

Noen som tør tippe resultatet? Jeg tror vi er i en god stim, og at det forventede sammenbruddet i Brann starter i Fredrikstad. Så etter at RBK har fått fortjent juling, har vi igjen bare blåbær. Hvem vet hvor dette kan ende ... :w00t:

Skrevet
Fint, jeg skal sitte sammen med ramlebøttene i Plankehaugen. Så får jeg øye på en forvirret kameramann i nærheten så får jeg holde meg for god til å kaste peanøtter på slasken. :p

9428264[/snapback]

Det blir mange av oss :wee:

Gjest Bruker-95147
Skrevet

9428264[/snapback]

Det blir mange av oss :wee:

9430898[/snapback]

Du aner ikke hvor mye peanøtter jeg har med ... :p

Hva tror du resultatet blir da?

:)

Gjest Bruker-95147
Skrevet
Vet ikke, vi skal jo bare ta bilder. Men jeg håper vel FFK vinner da :) Brann må tape!!  :D

9430937[/snapback]

Ikke vær kylling! Kom igjen, glem at du er Østfolding, og flesk nå litt til :w00t:

Selv er jeg ekstremt sanndrømt. Har gode spåkunnskaper i kunsten å lese i pannerynker, og på den bakgrunn blir det hjemmeseier; 3-1.

• 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...