Gå til innhold

ny crysis dx10 gameplay video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så pent ut, men kan noe fortelle litt mer om gameplayet? For FPS spill har jeg nok av og betaler ikke for å se "pene bilder" rett og slett. Har hørt noe om ganske så kraftig customization av våpen og noen...super krefter? Kan noen forklare? Har lett rundt her og der, men ikke funnet noen særlig gode sider som forteller om dette.

Lenke til kommentar

Dei fleste våpen kan tilpassast sånn som vi såg i filmen. Du kan bruke forskjellege typer kuler og bedøvelsepiler. Du har og fleire valmoglegheiter når det kjem til kikkertsikte og lyddempar. Dette opner for moglegheiter for den som vil leike rambo, og dei som vil ta det meir med ro.

 

"Super kreftene" i bunden opp mot den så kalte "Nano Muscle Suit". Denne gir deg moglegheiter til å gi karakteren din forskjellege ekstra krefter. Dette kan vere ekstra styrke, hurtigheit og beskyttelse (armor). Du har ein viss mengde energi du kan bruke til dette, og ei auke av ein ting vil påvirke dei andre tinga. Drakta vil og gi deg enkelte andre hjelpemiddel. Til dømes kan du senke kroppstemperaturen din og på den måten bli usynleg for romvesen. Du kan og bruke den til å raskare kome i live igjen etter å ha blitt nedfryst av romvesen. Eit tredje eksemspel er at drakta inneheld ei slaks "Shock wawe" som vil paralysere fiender i nærleiken.

Lenke til kommentar
Merket også at AI-en virket litt "off".

 

Mulig de spilte på easy-settings, for spilleren fikk altfor lang tid til å gjøre noe før AI-en reagerte.

 

Men det så uansett veldig fint ut. Og jeg gleder meg sinnsykt til å installere det.

7665053[/snapback]

 

Enig, og gleder meg jeg oxo VELDIG!

 

Noen som vet sånn ca når det kommer?

Lenke til kommentar

Det er nok det fulle spillet. Men det må sies at ToTheGame ikke har noe spesielt grunnalg til å sette Q2, da det ikke finnes noen offisiell uttalelse som spesifikt sier når spillet skal komme. CryTek og EA sier bare at de jobber hardt, og at spillet skal komme en gang i løpet av 2007. Jeg regner med vi vil se det ute i butikkene i løpet av tredje kvartal.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...