Gå til innhold

ny crysis dx10 gameplay video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig å lese at forskjellen mellom DX9 og 10 er såpass minimal og at DX 9 brukere skal få solid ytelse med nesten alt på fullt :)

Då ser det jo ut som mitt skjermkort held ein stund til :)

 

Ikkje minst at dei og dropper fysikk prosessor heilt. Så det betyr vell at fysikkprosessoren går mot sin død.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

så den filmen der og det var jo helt rått :dribble: gleder meg veldig mye til dette spillet. blir spennende å se hvordan resultatet blir til slutt.... likte veldig godt det med styrke og sånt at man kan hoppe opp på takene og slikt.

Lenke til kommentar

Såg ganske bra ut det der. Eit par feil med fysikken, men reknar med at det meste blir fiksa. Er litt skeptisk til at du kan endre på styrke, hastigheit osv. Det kan bli litt for mykje supermann følelse. AIen såg og litt vel defensiv ut. Men som stor Far Cry fan ser eg heilt klart fram til dette spelet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

nja det kommer jo ann på det da, hva her du av maskinvare da? farcry var veldig godt optimalisert og virket veldig bra selv på veldig svake maskiner...

Lenke til kommentar

Grafikken var jo bra men jeg lurer på hvor morro dette blir etter R6: Vegas. Altså standard FPS spill er gørr kjedelig, det har virkelig gått ut på mote. Å løpe rundt med en pistol klistret foran meg uten noe form for interaktivitet utgår.

Her løper du gjennom jungelen og istedenfor å faktisk tenke på "Klatring i trær, legge ut feller som en Green Beret" og masse andre kule ting så lager de ting som Superjump, Speedrun og alt mulig annet sci-fi bullshit.

 

Altså hva feiler det Crytek ? Sånn var det med Farcry også. Her hadde du en idyllisk ferieøy og så plutselig kommer du inn i laboratorier og monstre som ødelegger hele spillet. Syns de kunnet benyttet disse øyene til så ufattelig mye kult.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

men nå kan man jo ikke sammenligne crysis og vegas siden vegas er et taktisk spill mens crysis er et rent rambo spill.... men det er jo ikke dermed sagt at man ike kan planlegge litt og spille taktisk, men man kan ikke samenligne de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...