Hr. Jenssen Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 (endret) BF2 sitt er litt kult det ja, men jeg synes det ødela seriens spillcover-stil. BF1942 og Vietnam (+expansions) hadde veldig like covre, så jeg synes BF2 ødela litt. Men igjen, BF2 markerer liksom hvor BF går fra originale og kvalitetsfylte spill, til å bli det motsatte. Nå kjører serien på det å tjene inn penger uten å komme med valuta for pengene. Spillcovre som Oblivion og Gothic er også veldig kule. Minner om gamle bøker, innbundet i lær. Et annet tøft cover: Vampire TM: Bloodlines Coveret beskriver perfekt tonen og atmosfæren spillet omgir seg. Veldig fint spill, forresten. Endret 6. januar 2007 av Hr. Jenssen
Landeplagen Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Er det bare jeg som får "MobyGames - The best PC game resource site" som bilde på halvparten av covrene i denne tråden..?
Comprade Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 (endret) Det enkle er ofte det beste Kommer ikke på noen bedre i farten Endret 6. januar 2007 av Comprade
Laughing Madcap Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 BF2 sitt er litt kult det ja, men jeg synes det ødela seriens spillcover-stil. BF1942 og Vietnam (+expansions) hadde veldig like covre, så jeg synes BF2 ødela litt. Men igjen, BF2 markerer liksom hvor BF går fra originale og kvalitetsfylte spill, til å bli det motsatte. Nå kjører serien på det å tjene inn penger uten å komme med valuta for pengene.Coveret beskriver perfekt tonen og atmosfæren spillet omgir seg. Veldig fint spill, forresten. 7660461[/snapback] Sier seg selv nesten når EA games gir ut et stort spill.
mago Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 whiplash coveret beskriver spillet bra (hysterisk)
Zeph Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Eg må berre ta med mitt favorittcover gjennom tidene. Warcraft 3, Undead cover, det er fantastisk.
KayAU Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Er det bare jeg som får "MobyGames - The best PC game resource site" som bilde på halvparten av covrene i denne tråden..? 7660546[/snapback] Nei. Det er fordi folk lenker direkte til MobyGames, i staden for å laste det ned til si eiga maskin, og so laste det opp til gamer.no. MobyGames er ein populær plass å slå opp gamle spel, men dei er ikkje interesserte i å forsyne samtlege forum i verda med bandbreidde. Bruk vedleggsfunksjonen, folkens! Kay
Exclusive Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Banjo Kazooie Phoenix Wright: Ace Attorney Star Fox Adventures Teenage Mutant Ninja Turtles: Turles in Time
zaico Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Blizzard har virkelit peiling på cover! World Of Warcraft har et meget bra cover, men artworken på forsiden kommer ikke i nærheten av div Warcraft 3 covre! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Cannon Fodder, tidenes kuleste cover?! Finnes i 2 varianter, den andre er kjedelig Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Worms 4 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Landeplagen Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Banjo Kazooie 7661818[/snapback] Synes denne er stygg, men spillet er noe av det beste som har blitt skvisa ut av en utvikler noen gang. My point exactly, men smaken er som baken... Sorry for avbrytelsen.
Bandana Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Morsomt cover. Husket dette spillet var skikkelig underholdene i sin tid. :!:
rocket king Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Synes disse coverene er blant de beste som er laget. Collectors edtion av Perfect Dark Zero er også bra.
Schweigaard Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 War3 har de beste coverene. Her er to andre enn de som allerede har blitt posta:
potetgullmannen Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 en skjelden gang det er lik grafikk på coveret og spillet
Exclusive Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 en skjelden gang det er lik grafikk på coveret og spillet 7665346[/snapback] jeg kan ikke se koveret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå