Gå til innhold

Beste spillcovre (bilder)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

BF2 sitt er litt kult det ja, men jeg synes det ødela seriens spillcover-stil. BF1942 og Vietnam (+expansions) hadde veldig like covre, så jeg synes BF2 ødela litt. Men igjen, BF2 markerer liksom hvor BF går fra originale og kvalitetsfylte spill, til å bli det motsatte. Nå kjører serien på det å tjene inn penger uten å komme med valuta for pengene.

Spillcovre som Oblivion og Gothic er også veldig kule. Minner om gamle bøker, innbundet i lær. :)

Et annet tøft cover:

Vampire TM: Bloodlines

1135997410-00.jpg

Coveret beskriver perfekt tonen og atmosfæren spillet omgir seg. Veldig fint spill, forresten. :)

Endret av Hr. Jenssen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
BF2 sitt er litt kult det ja, men jeg synes det ødela seriens spillcover-stil. BF1942 og Vietnam (+expansions) hadde veldig like covre, så jeg synes BF2 ødela litt. Men igjen, BF2 markerer liksom hvor BF går fra originale og kvalitetsfylte spill, til å bli det motsatte. Nå kjører serien på det å tjene inn penger uten å komme med valuta for pengene.

Coveret beskriver perfekt tonen og atmosfæren spillet omgir seg. Veldig fint spill, forresten. :)

7660461[/snapback]

Sier seg selv nesten når EA games gir ut et stort spill.

Skrevet
Er det bare jeg som får "MobyGames - The best PC game resource site" som bilde på halvparten av covrene i denne tråden..? :dontgetit:

7660546[/snapback]

Nei. ;)

Det er fordi folk lenker direkte til MobyGames, i staden for å laste det ned til si eiga maskin, og so laste det opp til gamer.no. MobyGames er ein populær plass å slå opp gamle spel, men dei er ikkje interesserte i å forsyne samtlege forum i verda med bandbreidde.

Bruk vedleggsfunksjonen, folkens! :)

Kay

Skrevet

Blizzard har virkelit peiling på cover! World Of Warcraft har et meget bra cover, men artworken på forsiden kommer ikke i nærheten av div Warcraft 3 covre!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
warcraft%203%20frozen%20throne.jpg

Cannon Fodder, tidenes kuleste cover?! Finnes i 2 varianter, den andre er kjedelig

641933.jpg

Worms 4

_detail--200x.jpg
Skrevet
Banjo Kazooie

49agtar.jpg

7661818[/snapback]

Synes denne er stygg, men spillet er noe av det beste som har blitt skvisa ut av en utvikler noen gang. My point exactly, men smaken er som baken...

Sorry for avbrytelsen. :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...