Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon


St-Cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke det Roskilde handler om. Tar man noen forholdsregler kan man imidlertid sitte igjen med en bedre opplevelse enn om man ikke gjør det.

 

Kjipe plasser er, øh, kjipt. Er man litt sent ute må man gjerne ta til takke med plasser i nærheten av pissegjerdene eller dassene, og odøren der folk gjør fra seg konstant er ikke helt god å sove i. Forøvrig pleier jeg og mine å unngå å havne helt ytterst i rutene, ettersom fulle folk ikke alltid gidder å gå til gjerdene for å skvette. Hvor ujålete man enn er, det er småkjedelig med folk som pisser på teltveggen din.

 

Men er man til stede rundt åpningstid eller like etter får man gode plasser, og da er alt bare fryd og gammen helt til man skal hjem igjen.

Endret av pakke
Lenke til kommentar
Kjipe plasser er, øh, kjipt.

8195082[/snapback]

Nettopp. Nå er det første året mitt på RF, men alle jeg har snakket med har råda meg til å prøve å skaffe så ålreit camp-plass som mulig. Greit nok at Roskilde kanskje først og fremst er musikk, men havner du opp på en kjip plass full av piss and so on, tror jeg det dreper betydelig mye av stemningen.

Lenke til kommentar

Ja, mulig det, men jeg mner å huske at jeg så gode plasser som var ledige nesten helt frem til torsdagen(det er da konsertene starter), så jeg så aldri det som noe stort problem. Vi gikk ikke inn i campingområdet før køen roa seg vi.. Tok oss ei litta tur til Kastrup! Vi hadde absolutt ingen problemer med plass!

Lenke til kommentar
Nei, det er ikke det Roskilde handler om. Tar man noen forholdsregler kan man imidlertid sitte igjen med en bedre opplevelse enn om man ikke gjør det.

 

Kjipe plasser er, øh, kjipt. Er man litt sent ute må man gjerne ta til takke med plasser i nærheten av pissegjerdene eller dassene, og odøren der folk gjør fra seg konstant er ikke helt god å sove i. Forøvrig pleier jeg og mine å unngå å havne helt ytterst i rutene, ettersom fulle folk ikke alltid gidder å gå til gjerdene for å skvette. Hvor ujålete man enn er, det er småkjedelig med folk som pisser på teltveggen din.

 

Men er man til stede rundt åpningstid eller like etter får man gode plasser, og da er alt bare fryd og gammen helt til man skal hjem igjen.

8195082[/snapback]

Ja, hvis man insisterer på å campe nærme festivalområdet selv om man kommer sent. Camper man f.eks. nede på H (nederst på H var det god plass i flere dager når jeg var der) slipper man alle ulempene med de folksomme stedene, som pissing o.l. Den store ulempa er at man må gå endel mer. At det er så rolig og at man ikke har det like gøy er ingenting å bekymre seg for (bortsett fra på et par av de aller fjerneste stedene på østsida, der er det ganske dødt).

Lenke til kommentar

Joda, det er nok fint å bo litt uti periferien. Moro får man det uansett. Jeg for min del insisterer imidlertid på å campe midt inne på C-feltet av diverse årsaker, så da er det nødvendig å være tidlig ute. Men det plager meg ikke nevneverdig, spesielt ikke etter at de startet med slusene på innsida av inngangene. :)

Lenke til kommentar

Håper virkelig at jeg får se. De skal jo på Hove. Og det er jo bekreftet. Blir utrolig glad hvis Roskilde også bekrefter snart. :)

 

Hvor mange band blir det til sammen? Sånn cirkus. Regner med at de ikke har booket alle ennå...

Lenke til kommentar

Ush.. Drit i sjanger og alt det der når du drar på roskilde! Gå forbi, sjekk ut hvor det er stemning og hiv deg på! :D Metal er ikke min sjanger men skal seff stikke innom på konserter for det blir liv! Og jeg hadde stukket innom hiphop hvis det var omvendt.. Beklager at jeg sier dette om og om igjen men jeg bare hater de som kommer der for den orange scene only :)

Lenke til kommentar
Jeg synes det er ålreit med noen ukjente band å bryne seg på. For alt man vet kan de være konge. Har oppdaget mange nye favoritter rundt omkring på festivalområdet. :)

8210079[/snapback]

Absolutt. Jeg sjekka ut et par låter fra 3-4 'ukjente' band som skal spille i år, og jeg likte mye av det. Tror jeg hadde angra om jeg hadde hørt noe av de senere, uten å ha sett de live når jeg først hadde sjangsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...