Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon


St-Cruz

Anbefalte innlegg

Det er alltids plass, men det er langt unna. Men som sagt er det kanskje vel så mange fordeler som ulemper ved å campe på de litt mindre attraktive stedene.

 

Tviler på at jeg kommer til å være der 8, blir nok fly nedover nå, som forrige gang.

 

Dere som har vært der ved åpninga kjører vel bil, stort sett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har bare tatt tog ned dagen før åpningen, stikker på byn i køben - tar toget inn til roskilde i 2-3 tiden, står i kø en time for å få festivalbånd. Stikker tilbake til parkeringsplassen og fester med folk der. Ca 1 time før åpning går vi inn i avlukket med all bagasje og gjør oss klar til å løpe. 5 personer med 3 telt hver løper som pokker bort der vi skal være og bare bretter ut alle teltene. Så kommer 2 stk med 2 trillevogner fulle med telt og vi setter opp. Noen dager ut i warmupen kommer det en 30 folk ned og vi begynner festival :)

Lenke til kommentar

Festivalområdet åpner vanligvis kl 9 men i fjor åpnet det en time før. Tror dere er ganske sent ute for C området hvis dere kommer til køben kl 7. Da bruker dere 35 min med tog inn til Roskilde - sikkert en eller to timer for å få taxi inn til festivalen og 1 time i kø for å få festivalbånd..

Lenke til kommentar
Festivalområdet åpner vanligvis kl 9 men i fjor åpnet det en time før. Tror dere er ganske sent ute for C området hvis dere kommer til køben kl 7.

8078332[/snapback]

Litt forandring i planene nå. Er der faktisk dagen i forveien. Tror vi skulle greie å få noen fiffige plasser. Satser hvertfall på det.

 

Forøvrig gleder jeg meg forferdelig mye til Slayer. :wee:

Lenke til kommentar
Har ekstremt lyst å dra dit, men hvordan er det når jeg er 17 år?

 

Usikker på reglene der nede.

8097490[/snapback]

Eg var 17 første gongen eg reiste. Ingen hindring bortsett fra at det er 18-år i barane inne på festivalområdet. Ikkje det at dei sjekkar leg akkurat, men. =P

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
første gongen eg reiste. Ingen hindring bortsett fra at det er 18-år i barane inne på områder. Ikkje det at dei sjekkar leg akkurat, men. =P

Ja vel? I Danmark er det 16-årsgrense på all alkohol. Jeg kan ikke huske å ha sett noe om 18-årsgrense verken i barer på festivalen eller noen andre steder i Danmark... :)

 

Selve festivalen er det vel også 16-årsgrense på, når man ikke har følge med voksne. Hvis ikke det er 15...

Lenke til kommentar

Hmm, går virkelig det festivaltoget inn til stasjonen der med C feltet? Tenker på den aller første dagen før åpningen av warmup. Stopper vel langt pokker i vold inne på danskesiden av festivalen det toget da? Nei, taxi er best :p

 

Før har det også vært slik at festivaltoget ikke åpnet før andre eller tredje dagen ut i warmup.. Men rett på meg hvis jeg har feil :)

 

Et lite tips er å holde dere på Vestsiden ( der med C osv ) for på den andre siden holder danskene til og der er det bare bråk konstant.. Mye roligere stemmning på vest :)

Endret av hsds
Lenke til kommentar
Hmm, går virkelig det festivaltoget inn til stasjonen der med C feltet? Tenker på den aller første dagen før åpningen av warmup. Stopper vel langt pokker i vold inne på danskesiden av festivalen det toget da? Nei, taxi er best :p

 

Før har det også vært slik at festivaltoget ikke åpnet før andre eller tredje dagen ut i warmup.. Men rett på meg hvis jeg har feil :)

 

Et lite tips er å holde dere på Vestsiden ( der med C osv ) for på den andre siden holder danskene til og der er det bare bråk konstant.. Mye roligere stemmning på vest :)

8101466[/snapback]

Jeg ankom iallfall med toget på første warmup-dag i 05.

 

Støtter at vest er stedet å være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...