Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon


St-Cruz

Anbefalte innlegg

3000 er plenty, jeg regner 1000 til mat, 1000 til drikke, og noen hundrelapper til diverse annet. Og da trenger jeg ikke være gnien. Det skal sies at jeg ikke er den som sløser mest med pengene, mange svir nok av endel tusenlapper.

 

Er du ikke så kresen på ølen trenger det ikke bli særlig dyrt. Når jeg var der solgte de dansk billigøl (Harbou) til 49 kroner for ei kasse, da snakker vi 30 flasker. Selv er jeg ikke særlig glad i varmt øl, og holder meg til sterkere saker. En 0,7 koster vel fra rundt 100 danske og oppover. Tar en fly handler en så mye en gidder i taxfree-en på flyplassen, der er det endel billigere enn det igjen. :)

Endret av Endre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg aldri hadde klart meg med 3000! Bruker vel i gjennomsnittet 8-9000 på en slik tur i lommepenger. Og da føler jeg meg gnien hehe..

 

Tipset mot varm øl er å bare kjøpe et barnebadebasseng.. typ oppblåsbart. Sett det i skyggen i campen, du får kaldt vann og is mange steder på festivalen. Så bare slenger du alle ølene oppi der og du har kald øl :)

Lenke til kommentar
Kommer jo ann på hvor mange man er i campen da. Vi hadde ikke store problemer med var pils i fjor. Klassen ble tom ganske fort. Da var det bare å kjøpe en ny med kalde pils!

8122298[/snapback]

Jepp. Om man er fire i campen så går det ikke veldig lang tid før en kasse er tom mener jeg. Man sitter da sannelig ikke med hver sin kasse og drekker :p

Lenke til kommentar

Når er det vi burde være der for å fange bra plasser på campen?

 

Vi skal bestille flybiletter til onsdagen, og lurer på å bestille så vi er framme i køben lørdag 30 juni, på kvelden, da er vi i roskilde samma kveld.

Da burde vi være tildli nok ute til å få bra plasser på campen...?

 

Når er det dere skal dra nedover?

 

Har jeg forstått det rett når jeg tror man får kjøpt kasser med pils til en 50 lapp inne på campen? eller var det inne i roskilde? hehe

 

Partytelta man får kjøpt der, som en av dere prata om, er de med eller uten vegger på alle 4 sider?

 

Blir en del spørsmål her, men jeg må bare bare vite det før jeg drar osv... jeg er bare sån :p hehe

Lenke til kommentar
Når er det vi burde være der for å fange bra plasser på campen?

 

Vi skal bestille flybiletter til onsdagen, og lurer på å bestille så vi er framme i køben lørdag 30 juni, på kvelden, da er vi i roskilde samma kveld.

Da burde vi være tildli nok ute til å få bra plasser på campen...?

 

Når er det dere skal dra nedover?

 

Har jeg forstått det rett når jeg tror man får kjøpt kasser med pils til en 50 lapp inne på campen? eller var det inne i roskilde? hehe

 

Partytelta man får kjøpt der, som en av dere prata om, er de med eller uten vegger på alle 4 sider?

 

Blir en del spørsmål her, men jeg må bare bare vite det før jeg drar osv... jeg er bare sån :p hehe

8130973[/snapback]

Må inn til byen for 50kr for kassa. Partytelt kjøpes i byen. I fjor var det stort sett bare uten vegger. Kommer du kvelden før bør du ha store muligheter for å få deg en god plass.

Lenke til kommentar

Kasse med pils på campen ligger vel på en 135 danske kroner.. noe rundt der.. Da er den også iskald rett ifra Tuborg kiosken :)

 

Partytelt er uten vegger! Du kjøper da ikke partytelt med vegger! Hvordan skal du kunne være på festival?!

 

Og sist, jepp om du kommer på kvelden før så har du meget gode sjangser på å få deg en fin spot om du tar beina fett ved åpning.. Veldig viktig å ha noen som løper ut med teltduker og legger de utover, mens resten bærer med all bagasjen bort.

Lenke til kommentar
Jeg har fått høre noen nye rykter, men hvor sikre de er varierer litt. Rage Against The Machine, System of a Down, Mew, Iron Maiden, Artic Monkeys og Ralph Myers. Noen som vet noe mer om dette?

8136292[/snapback]

Hadde System og Maiden kommet hadde det blitt sinnsykt! :ohmy:

 

Maiden turnerer rundt i hele juni, så kan jo tenkes de gjør en svipptur innom Roskilde for å sette prikken på i-en! Hadde vært konge!

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...