Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon


St-Cruz

Anbefalte innlegg

Da va biletten min kommet i mine hender :!: D her kommer t å ta heilt av. Nån som har nå forslag på hvordan man kommer seg fra Oslo t Roskilde. Billigst mulig

8172487[/snapback]

Les tråden

8172492[/snapback]

Trøtt og leste "lett på tråden".

 

 

Når jeg tenker meg om kan det sikkert også være en løsning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjer på onsdag?

 

Edit:

Glem det, det er selvfølgelig nye-band-dagen. Gleder meg!

 

Skal selv ta jomfruturen ned i år. Passer temmelig bra nå som jeg har både fast jobb og bil. Reiser ned med noen få kompiser, tror vi skal telte opp sammen med en haug med andre folk. Blir fort stemning da. Drar nok med meg en boomblaster i tilfelle de andre er så teite at de IKKE har med seg en. :p

 

Hvor mange soner er det egentlig? A til K? Jeg har hørt at sone C er å foretrekke. Hvilken sone vil være en plan B da, om man er for trege for C? Og hva kjennetegner de forskjellige sonene. Jeg er ute etter en svært sosial sone som er full av spennende og ikke-idiotiske mennesker, samtidig som jeg ikke vil ha det for "trangt".

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar
Hva skjer på onsdag?

 

Edit:

Glem det, det er selvfølgelig nye-band-dagen. Gleder meg!

 

Skal selv ta jomfruturen ned i år. Passer temmelig bra nå som jeg har både fast jobb og bil. Reiser ned med noen få kompiser, tror vi skal telte opp sammen med en haug med andre folk. Blir fort stemning da. Drar nok med meg en boomblaster i tilfelle de andre er så teite at de IKKE har med seg en. :p

 

Hvor mange soner er det egentlig? A til K? Jeg har hørt at sone C er å foretrekke. Hvilken sone vil være en plan B da, om man er for trege for C? Og hva kjennetegner de forskjellige sonene. Jeg er ute etter en svært sosial sone som er full av spennende og ikke-idiotiske mennesker, samtidig som jeg ikke vil ha det for "trangt".

8178812[/snapback]

C er vel det verste om man er ute etter ro (er vel den som ligger rett foran hovedinngangen til festivalområdet?) Der det skjer "mest" men der skal du slite for å slappe av og ikke ha det trangt. Urinstøv er heller ikke digg. E og F-camp er ganske ok. Ble H på oss i fjor siden vi var så seint ute. Herlig det også. Grei plass, grønt grass, og lite lukt sånn i forhold til slummen i C :p

 

Men nei, det finnes en mellomting slum i C og luksus i H.

Lenke til kommentar

Ingenting som å snyte litt urinstøv ut av nesen en morgen i vakre vakre roskilde. Det med urinstøv er forjævlig (unnskyld ordbruket) av og til.. Sånn sett har jeg og endel kompiser vurdert å sove på F men ta festingen på C hos resten av gjengen..

Lenke til kommentar
Hva skjer på onsdag?

 

Edit:

Glem det, det er selvfølgelig nye-band-dagen. Gleder meg!

 

Skal selv ta jomfruturen ned i år. Passer temmelig bra nå som jeg har både fast jobb og bil. Reiser ned med noen få kompiser, tror vi skal telte opp sammen med en haug med andre folk. Blir fort stemning da. Drar nok med meg en boomblaster i tilfelle de andre er så teite at de IKKE har med seg en. :p

 

Hvor mange soner er det egentlig? A til K? Jeg har hørt at sone C er å foretrekke. Hvilken sone vil være en plan B da, om man er for trege for C? Og hva kjennetegner de forskjellige sonene. Jeg er ute etter en svært sosial sone som er full av spennende og ikke-idiotiske mennesker, samtidig som jeg ikke vil ha det for "trangt".

8178812[/snapback]

C er vel det verste om man er ute etter ro (er vel den som ligger rett foran hovedinngangen til festivalområdet?) Der det skjer "mest" men der skal du slite for å slappe av og ikke ha det trangt. Urinstøv er heller ikke digg. E og F-camp er ganske ok. Ble H på oss i fjor siden vi var så seint ute. Herlig det også. Grei plass, grønt grass, og lite lukt sånn i forhold til slummen i C :p

 

Men nei, det finnes en mellomting slum i C og luksus i H.

8185270[/snapback]

Så da bør vi kanskje heller satse på D?

 

Og hva ER egentlig urinstøv? :ermm:

Lenke til kommentar

urinstøv faktisk :p haha

 

Men, vi i gjengen, vurdere hustelt... men så kom jeg på det med plass til telt, det er vel ikke noen grense på størrelse på telt? eller er det om å fange plass? hehe

 

En kompis avmeg kunne kasnje skaffe billig hustelt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...