Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon


St-Cruz

Anbefalte innlegg

Ja da fant jeg ut at bilett salget har startet :thumbup:

 

Det blir 75 000 musikk frelste øl drikkende mennesker sammlet på en plass, hva mer kan man ønske seg?

 

Roskildes hjemmeside

 

Hvem har tenkt seg ned i år?

Noen gode/dårlige erfaringer dere vil dele?

 

Har et spørsmål : Jeg og et par venner skal nedover, men vi har ikke råd til flybilett, er buss å anbefale etc? Prisen er det viktigste.

 

*Emnetittel endret av moddis til noe mer retningslinjevennlig*

Endret av cun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tokk buss i fjor. det var morro det, mange festglade mennesker :) (det er egene roskildebusser) Eneste som var litt dumt var at de slapp oss i i øst og vi skulle bo i vest.

I går tror jeg det blir bil ned.

Jeg gleder meg helt sykt mye det blir bra!

Også hørte jeg rykter om at Riders of the Storm skal på quarten og da bør de ta turen til roskilde også!

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
AAhhh...har skikkelig lyst til å dra dit :cry:  Var der ifjor og det var en stoor opplevelse for å si det sånn. MEN, jeg er jo selvfølgelig i militæret og vet ikke om vi dimmer til 1.Juli. Men jeg lever i håpet....

7642377[/snapback]

Har mange kompiser som har det som deg.

Har medfølelse for dere alle :(

 

Arrosiach det er ikke kommet noen lister enda, men kommer sikkert snart

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg skal i hvertfall nedover. Gleder meg. Men i år blir det bil nedover. BUSS ER IKKE Å ANBEFALE! Bare hvis du er desperat. Hehe. Hadde en forferdelig opplevelse med det i fjor. Litt min egen skyld da jeg er var fyllesyk på veien nedover. Men på veien oppover kunne ikke bussjåføren veien så han kjørte feil mange ganger. Han var ikke mye smart. Men men. Det var min erfaring med buss til Roskilde.

 

Band som jeg har troa at kommer: The Who, RHCP, Maiden, Ozzy (Klar for Hultsfred), Slayer (Klar for Hove), Mastodon (Klar for Hove)

 

Band jeg vil at skal komme: Rage Against The Machine (Reunion på Coachella Valley Music and arts festival, er lov å håpe), Metallica, Smashing Pumpkins, Prodigy

Lenke til kommentar
Jeg skal i hvertfall nedover. Gleder meg. Men i år blir det bil nedover. BUSS ER IKKE Å ANBEFALE! Bare hvis du er desperat. Hehe. Hadde en forferdelig opplevelse med det i fjor. Litt min egen skyld da jeg er var fyllesyk på veien nedover. Men på veien oppover kunne ikke bussjåføren veien så han kjørte feil mange ganger. Han var ikke mye smart. Men men. Det var min erfaring med buss til Roskilde.

 

Band som jeg har troa at kommer: The Who, RHCP, Maiden, Ozzy (Klar for Hultsfred), Slayer (Klar for Hove), Mastodon (Klar for Hove)

 

Band jeg vil at skal komme: Rage Against The Machine (Reunion på Coachella Valley Music and arts festival, er lov å håpe), Metallica, Smashing Pumpkins, Prodigy

7783444[/snapback]

Båt og fly er vel det greieste. Spesielt båt siden det er en haug med andre som skal til Roskilde som tar samme båt som deg, og man blir fort kjent gitt. Er brukbart med liv! Ulempen er at man glemmer at det kommer en dag etter hvor man må drasse rundt på sekk på i Roskilde og i festivalområdet. Ikke gjør som oss i fjor og drekk deg drita og ikke kommer deg ut før båten kl.11

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...