Gå til innhold

Ny Walkman "bekreftet"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Videre skal W200i mangle blåtann
Dette tviler jeg sterk på. SE har blåtann på alle sine nye modeller, inkludert W300i, K320i og Z320i. K300i var vel den siste uten blåtann fra SE, og oppfølgeren K320i har blåtann.

7640201[/snapback]

 

Men skal de lage en billigmodel kan man vel ikke se bort ifra sat man kutter ut blåtann for å spare litt penger?

Lenke til kommentar
Videre skal W200i mangle blåtann
Dette tviler jeg sterk på. SE har blåtann på alle sine nye modeller, inkludert W300i, K320i og Z320i. K300i var vel den siste uten blåtann fra SE, og oppfølgeren K320i har blåtann.

7640201[/snapback]

 

På Esato-forumet står det:

"Though it doesn't have any bluetooth, it has infrared which works at ~7.8kb/s (took me 16 minutes to transfer a 7.5 mb melody)."

 

Ikke at det i seg selv er noen garanti for noe som helst :)

 

I FCC-dokumentene nevnes blåtanntesting, så det kan se ut til at telefonen likevel har blåtann. Dessverre føler jeg at jeg mangler en del kompetanse for å lese såpass teknisk avanserte dokumenter :)

Lenke til kommentar
took me 16 minutes to transfer a 7.5 mb melody
Hva med å kjøpe en minnekortleser? :!:

 

Som vanlig er det ingen garantier med slike rykter, og mener naturligvis ikke å skyte deg som budbringer. Jeg bare si at jeg tror den kommer med blåtann tross snakket om at den mangler det, og påstanden begrunnes med at SE er the bluetooth papa.

Lenke til kommentar
Jeg bare si at jeg tror den kommer med blåtann tross snakket om at den mangler det, og påstanden begrunnes med at SE er the bluetooth papa.

7640622[/snapback]

 

Ja, jeg ble litt overrasket over påstanden selv. Det er merkelig om W200i kommer uten Bluetooth, så vi får se når den går public.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...