Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Hehe, leste faktisk ferdig boken i går kveld og så hadde jeg tenkt å se filmen i dag. Bestemte meg for å se South Park først, og så ble jeg ferdig med filmen World War Z for et drøyt kvarter siden. I ettertid ser jeg at jeg burde tatt det i motsatt rekkefølge :wee:

Det var forsåvidt ingen stor spoiler de kom med i episoden, sånn sett, men hadde jo helst sett at jeg ikke visste om det før jeg satt på filmen.

 

Det var dessverre ingen navn på episoden i filnavnet, S17E03 var alt jeg hadde å gå på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var dessverre ingen navn på episoden i filnavnet, S17E03 var alt jeg hadde å gå på.

 

Ah, skjønner. Jeg streamer det fra nettet, så jeg får navnet der. ;) Må for øvrig innrømme at jeg googled George Zimmerman etterpå. Visste jeg hadde hørt navnet før, men husket ikke hvor. Om noen lurte, skjønt og drepte han februar i fjor en sort, ubevæpnet tenåring, men slapp unna med å kalle det selvforsvar (!). Det er også her den Stand Your Ground-greia Cartman begynner med på slutten kommer fra.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Synes den var kjedelig. Er selvfølgelig en part 2 som kommer, så kanskje det tar seg opp.

 

Konsollkrig-konseptet er jo en grei ting å ta tak i, men det er ikke videre interessant utover å nevne at "hey, dette er teit" mener jeg. Synes det var en feilprioritering å dedikere så mye tid til det, og det ble heller ikke spunnet videre på noen måte som var morsom i det hele tatt. Ingen vitser, ingen referanser til andre ting som er på samme måte etc.

 

Og randy sin story var også kjip. "Folk blir zombier for penger" greia har blitt gjort før, og de slo ihjel konseptet ved å presentere samme vitsen om og om og om igjen i hvert eneste klipp Randy var med på. (men den eyepatch-tingen var fornøyelig)

 

Litt morsomt at guttene har på seg kostymene de har brukt før, men er vel mer fan-service enn noe.

 

Tror i det hele tatt denne episoden hadde vært bedre hvis den hadde vært 23 min som vanlig, og heller ikke fokusert så ekstremt mye på de samme tingene om og om igjen,

Endret av Error
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Black friday var meget bra - bare Cartman i wizard kostyme trekker episoden opp.

 

Likte 'brack friday bunduru' sammen med Stop touching me Elmo med innebygget tannkrem dispenser. Real touching pump action - 'more more ahhh' hehe

 

Gleder meg til neste episode, lurer på hva Lady Mccormick har i erme.

 

Meget bra episode.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...