Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva definerer du som dårlig sex?


Sessan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dårlig sex er hvis jenta kommer med EN gang, og hun mister lysten.. Da sitter du der med skjegget i post kassa..! :cool:

7610607[/snapback]

Så vidt jeg har forstått så er dette et vanligere problem for henne. Altså at han kommer for tidlig.

7611200[/snapback]

Det er induviduelt..

7611552[/snapback]

Joda, men det er mer utbredt blant menn, sier iallfall media :wee:

 

Edit: @SteffyPants: Præhæ"!

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Dårlig sex er hvis jenta kommer med EN gang, og hun mister lysten.. Da sitter du der med skjegget i post kassa..! :cool:

7610607[/snapback]

Så vidt jeg har forstått så er dette et vanligere problem for henne. Altså at han kommer for tidlig.

7611200[/snapback]

Det er induviduelt..

7611552[/snapback]

Joda, men det er mer utbredt blant menn, sier iallfall media :wee:

 

Edit: @SteffyPants: Præhæ"!

7612101[/snapback]

Ja media sier alt mulig dritt da.

Men sånn er det bare.

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar
hm, ja, som Jan erik sier, slapp, girta på å nå klimaks uten å tenke på partneren, å ikke komme.

7618899[/snapback]

ja, den er kjiip!

7618907[/snapback]

 

Det skjedde med meg .. Når jenta sier høyt at jeg må komme snart, så er det jo jæævlig kjipt :p

7619727[/snapback]

Da har du presset..

Lenke til kommentar

Kanskje en grunn til at noen jenter er passive er at de rett og slett ikke har lyst eller er for trøtt, men ikke har hjerte til å si nei/føler seg presset?

 

Ikke alle er så utrolig frigjort at det gjør noe heller. Personlig syns jeg at man bør ha en god grunn for å bare "ligge der". Man bør i hvert fall ikke forvente å bli vartet opp når man ikke gidder å løfte en finger selv.

 

Dårlig sex for meg må bli sex med kondom. Da vil jeg heller la være. Ubehagelige greier altså :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...