Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva definerer du som dårlig sex?


Sessan

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er helt ok at jenten bare "ligger der" om hun er bundet fast og sånt.

7624544[/snapback]

 

:love:

 

Kan jo hende hun kjemper litt imot også da... ;) Sånn for moroskyld.

7626200[/snapback]

Det er chill det.

 

Men sånn ekstreme bandage er sykt, hvor folk binder dem opp i tau i trær osv. Med slik kvelning. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Gidder ikke risikere å ødelegge deres fremtidige sexliv med detaljerte fortellinger om mine fiaskoer, men kan i hvert fall garantere at for meget alkohol gir et susende godt grunnlag for kaos... :hrm:

 

Edit: Tastaturvoldtekt :)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
For min del er det når hun legger seg på rygg å forventer at jeg skal gjøre hele jobben. Det er skikkelig kjipt. Jenter har minst like stort ''ansvar'' som gutten! :) Det holder ikke å bare ha et hull.

7602014[/snapback]

 

 

å fy faen det er jeg 100% enig i!

7627516[/snapback]

Jeg liker det litt jeg .. Men de kan godt være med i akten forde, ikke bare vise hølet hver gang..

 

Men at jenta gjør motstand er jæææævlig ekkelt.. Var ONS med ei sånn engang, var helt sjukt, jeg dreit i det jeg. Hun var sjuk i huet hun !

Lenke til kommentar
For min del er det når hun legger seg på rygg å forventer at jeg skal gjøre hele jobben. Det er skikkelig kjipt. Jenter har minst like stort ''ansvar'' som gutten! :) Det holder ikke å bare ha et hull.

7602014[/snapback]

 

Vi gutta har minst like stort "ansvar" som jentene! Holder ikke bare ha utstyret i orden, må kunne bruke det også. Oppvarmingen er jo også enormt viktig, det er ikke bare å peise på. Er ikke den ene av partene "med" under seansen blir det ikke det perfekte knullet uansett.

 

Syns det er helt okky bare ligge på ryggen av og til jeg, forvente at jenta skal gjøre hele jobben. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjorde motstand? Det kalles voldtekt..

7629170[/snapback]

 

Tro meg, var ikke voldtekt, selvom det var lett å trekke en slik antydning ut av det jeg skrev.

 

Det var vel noe hun tente på, som absolutt ikke jeg gjorde, hun tente også på det som Narkan gjør, vold , da hun var veldig voldelig og jeg sa hold opp.

 

- Til og med det jeg skrev nå fikk det til å høres ut som en voldtekt, men var ikke det.

Lenke til kommentar
Gjorde motstand? Det kalles voldtekt..

7629170[/snapback]

 

Tro meg, var ikke voldtekt, selvom det var lett å trekke en slik antydning ut av det jeg skrev.

 

Det var vel noe hun tente på, som absolutt ikke jeg gjorde, hun tente også på det som Narkan gjør, vold , da hun var veldig voldelig og jeg sa hold opp.

 

- Til og med det jeg skrev nå fikk det til å høres ut som en voldtekt, men var ikke det.

7631190[/snapback]

Okay, skjønner hva du mener! :)

jeg har selv vært borti en jente som likte simulering av voldtekt, men jeg er ikke så flink til det! :(

Lenke til kommentar
Gjorde motstand? Det kalles voldtekt..

7629170[/snapback]

 

Tro meg, var ikke voldtekt, selvom det var lett å trekke en slik antydning ut av det jeg skrev.

 

Det var vel noe hun tente på, som absolutt ikke jeg gjorde, hun tente også på det som Narkan gjør, vold , da hun var veldig voldelig og jeg sa hold opp.

 

- Til og med det jeg skrev nå fikk det til å høres ut som en voldtekt, men var ikke det.

7631190[/snapback]

Okay, skjønner hva du mener! :)

jeg har selv vært borti en jente som likte simulering av voldtekt, men jeg er ikke så flink til det! :(

7631341[/snapback]

 

 

Kanskje det var det hun ville ? Jeg måtte rett og slett legge hun i bakken og holde henne fast, for hun var spinnvill.. Hun sparket og slo, men likvel ville hun kysse meg.

Det er det å ikke kjenne noen, så plutselig slå og kline, sparke og kline å skrike..

Jeg liker heller når begge er trygge på hverandre, og det er mer kos enn vold, er jo det som er poenget : kos og være glad i hverandre.

Lenke til kommentar
Det høres ut som en fantastisk one night stand og en enda bedre fyllahistorie. Jeg hadde ikke forlatt det rommet om hun så klorte meg til blods.

7631407[/snapback]

Nåja. Bedre å gå, slik at du kunne endt historien med at du faktisk stakk, enn at du ble med på det og likte det.. eller?

Lenke til kommentar
Det høres ut som en fantastisk one night stand og en enda bedre fyllahistorie. Jeg hadde ikke forlatt det rommet om hun så klorte meg til blods.

7631407[/snapback]

Nåja. Bedre å gå, slik at du kunne endt historien med at du faktisk stakk, enn at du ble med på det og likte det.. eller?

7631408[/snapback]

Jeg tror det er derfor mine historier er bedre enn dine. Andres historier handler om "jeg ble nesten arrestert" eller "jeg ble nesten kidnappet av bulgariske pimper og holdt gissel i en strippeklubb fordi jeg var blakk", mine historier pleier å kutte ut ordet nesten. ^^

Lenke til kommentar
Om han kommer alt for fort... Og om han har veldig liten tiss. Jeg veit at de fleste gutter er ganske sensitive når det gjelder størrelen på utstyret, og jeg vil nok tro at i mange forhold kan en likevel ha bra sex, men jeg har ikke hatt den erfaringen.

7655037[/snapback]

ENDELIG en jente som sier sannheten! /cheer

Lenke til kommentar

Spiller virkelig lengden så mye for jenter?

 

Det er jo tross alt bedre for en jente om utstyret er 12 cm, da den kommer sånn normalt inn i en kjede.

Har du utstyr på 20cm er det jo fare for å bunne dama da, og da gjør det vondt igjen. Så det med at jenter bryr seg såå mye om at utstyret er kanskje 3 cm under normalt irriterer meg, for det spiller jo ingen rolle da..!

 

:ermm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...