Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva definerer du som dårlig sex?


Sessan

Anbefalte innlegg

Jepp. Da vil jeg gjerne høre folks definisjon på dårlig sex?

Ikke "lite sex" men dårlig.

 

Hva kan gjøre den dårlig? Hvilke faktorer spiller inn?

Er det noe som kan rettes på/bli bedre over tid?

Er det noen ting som aldri kan bli bedre?

 

Og hva kan vi "leve med" og hva er helt uakseptabelt dårlig?

 

Svarer på mine egne spørsmål med en gang jeg.

Dårlig sex for meg er:

- hvis han bare peiser på i 150km/t uten noe variasjon.(dette kan jo fikses på med litt prat)

- at vi ikke "passer sammen"...sånn rent fysisk...kjønnsorgenene bare...ja..matcher ikke liksom.(sorry...her er det trøbbel i gjerdet.kan ikke fikse dette. og er dette tilfelle så kan jeg like gjerne strikke meg en genser eller noe. Penetrering er ihvertfall ikke noe å rope hurra for.)

- hvis han opptrer unaturlig. Sier ting som ikke faller naturlig/høres naturlig ut for han. Max turn off.(hvis det derimot faller naturlig og han lirer av seg noen herlige fraser er det max turn on...små marginer her.)

- wham,bam,thank u mam...hver gang. kjappiser er supert det, men ikke til enhver anledning.(kan kanskje trenes opp litt..krever innsats da)

- menn som fingrer alt for hardhendt...greit å bli litt voldsom etterhvert, men ikke etter tre kyss liksom.

- menn som holder hardt fast i puppene...hello...sammenlikning: jeg tar ett grepa tak rundt ballene dine og klemmer til. digg? nei!

- hvis man ikke finner/klarer å holde takten. sorry, men noen er faktisk født uten rytme i kroppen.

 

slenger med en til også, selv om det bare handler om kyssing:

Har nemlig en teori om at noen passer til å kysse sammen, og andre ikke. (det finnes selvfølgelig de som bare er elendige også...)

Er du en drittdårlig kysser, eller vi ikke passer sammen...da kommer du ikke lenger med meg. Dårlig kyssing = null håp.

 

Sånn: kjør debatt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig i det med kyssingen, noen går det bare ikke an å kysse, blir bare tull.

 

Jeg puler forresten alltid til musikk, så rytmen går av seg selv.

 

Når jeg tenker meg om har jeg ikke hatt så mye dårlig sex, har skjedd en del spesielle ting av og til, men vil ikke kalle det dårlig.

 

Kondom = dårlig sex. Jo, kan fint bruke det, er bedre enn ingen sex, men altså; må jo få puste litt.

 

 

Hmm....som Rasch sier; kjedelig med jenter som bare ligger der å spriker, men du har det ikke mer moro enn du lager selv.

Lenke til kommentar

noen jenter som vil kommentere det guttene skriver om passive partnere? det ser faktisk ut til å være et omfattende problem. mens som først poster skriver, har jenter gjerne mange klager hva angår sex, men nevner ingenting om passive gutter ;)

Lenke til kommentar

Må si meg enig med resten av guttene her at "passive" jenter er kjedelige sexpartnere = dårlig sex.

 

Som gutt mener eg at det er mye som skal til for at sex skal være dårlig, men når dama ligger der livløs under hele seansen, og deretter blir skuffet over manglende orgasme da rister eg bare på hode. Da er det bedre å stable skrotten opp på alle fire og se om det blir mer liv da, eller invitere en kamerat/veninne.

 

Og ekstrem fyllesex resulterer ofte i dårlig sex. Spesielt når eg er full... veldig full. Som sist. Lang historie kort, dama vekket meg og lurte på om eg var ferdig? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Passive jenter ja... forstår godt at det kan være kjedelig.

Men, hvis en kar bare begynner å peise på i duracellkanintempo helt fra starten blir jeg faktisk litt satt ut, og da føler jeg det er vanskelig å ta tilbake litt av kontrollen og komme med innspill/være aktiv. Det går liksom så sykt fort at man ikke rekker å si "dårlig sex" før det hele er over engang. :hrm:

Vet ihvertfall at jeg selv blir satt ut og litt nølende når sånt foregår. Og det er de eneste tilfellene jeg vil se på meg selv som passiv i en slik sammenheng.

 

Ellers har jentene like mye ansvar som gutta. Noen har kanskje problemer med å slippe seg løs og ha det gøy, men det er en treningssak som kan forbedres over tid. Ihvertfall i parforhold. Er en jente sjenert og usikker tviler jeg på at hun slipper alle hemninger og blir sexgudinne over natta på èn ONS. Kan jo skje men... Hvis ikke har du bare fått med deg en kjip en hjem...sorry. :thumbdown::p

Lenke til kommentar
noen jenter som vil kommentere det guttene skriver om passive partnere? det ser faktisk ut til å være et omfattende problem. mens som først poster skriver, har jenter gjerne mange klager hva angår sex, men nevner ingenting om passive gutter ;)

7609229[/snapback]

I starten kan det jo være at jenta er veldig sjenert, og ikke tørr å kjøre på med alle slags stillinger og utbrudd som "YES, JUST LIKE THAT!".

Endret av Vero_NiCa
Lenke til kommentar
noen jenter som vil kommentere det guttene skriver om passive partnere? det ser faktisk ut til å være et omfattende problem. mens som først poster skriver, har jenter gjerne mange klager hva angår sex, men nevner ingenting om passive gutter ;)

7609229[/snapback]

I starten kan det jo være at jenta er veldig sjenert, og ikke tørr å kjøre på med alle slags stillinger og utbrudd som "YES, JUST LIKE THAT!".

7609960[/snapback]

Tull å tøys! Vi gutter kan føle det samme, men vi gjør da (som oftest) en innats forde? Selv om noen gutter misforstår og går gjennom hele kama sutra ..

Lenke til kommentar
Tull å tøys! Vi gutter kan føle det samme, men vi gjør da (som oftest) en innats forde? Selv om noen gutter misforstår og går gjennom hele kama sutra ..

7609996[/snapback]

Jenter er ikke som gutter.

7610011[/snapback]

Kan stemme det, men det har vel ikke noe å si på innsats delen av våre kjønn eller?

Lenke til kommentar

pulte en dame for noen år siden og når vi var ferdi spurte hun: "Hvor er trusa mi?". eg sa : "vet ikke".

 

Det var åpenlyst feil svar.. hun klikket helt og eg bare stakk vekk , utfra leiligheten hennes der og da. Orker ikke sånne hysteriske, pms sutrende kjerringer. Fant senere ut at hun ville jeg skulle være gentleman og finne trusa hennes..

Lenke til kommentar
noen jenter som vil kommentere det guttene skriver om passive partnere? det ser faktisk ut til å være et omfattende problem. mens som først poster skriver, har jenter gjerne mange klager hva angår sex, men nevner ingenting om passive gutter ;)

7609229[/snapback]

I starten kan det jo være at jenta er veldig sjenert, og ikke tørr å kjøre på med alle slags stillinger og utbrudd som "YES, JUST LIKE THAT!".

7609960[/snapback]

Selvfølgelig ikke, men fins en mellomting mellom daukjøtt og adhd kvinnfolk.

Lenke til kommentar
noen jenter som vil kommentere det guttene skriver om passive partnere? det ser faktisk ut til å være et omfattende problem. mens som først poster skriver, har jenter gjerne mange klager hva angår sex, men nevner ingenting om passive gutter ;)

7609229[/snapback]

I starten kan det jo være at jenta er veldig sjenert, og ikke tørr å kjøre på med alle slags stillinger og utbrudd som "YES, JUST LIKE THAT!".

7609960[/snapback]

Selvfølgelig ikke, men fins en mellomting mellom daukjøtt og adhd kvinnfolk.

7610449[/snapback]

Jeg svarte bare på et spm ang. passive partnere, hva som kunne være grunnen til det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...