John A. Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Ok jeg spiller sjelden skytespill, men nå fikk jeg lyst til å kjøpe et krigsspill fra 2 verdenskrig. Å da lurer jeg på hvordan spill dere kan anbefale, spillet må være til PC og ha tema fra 2 verdenskrig. Setter stor pris på alle seriøse forslag
Luske_Ludvig Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Battlefield 1942 må jo nevnes i en sådann stund! Selv om det er litt gammelt. Fungerer best mulitplayer. Kjøp pakken med BF vietnam og secret weapons. 300 kr for alt.
Canute Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Hvis du liker spill av typen CS, så ville jeg anbefalt Day of Defeat Source.
ttt Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Call of Duty 1&2. Eg har spelt igjennom CoD 1 kvar jul sidan det kom ut, og er godt i gang i år og. Det er fleire minneverdige sekvenser i spelet, til dømes når du skal ta over Stalingrad, og god musikk og mykje action gjer at du lever deg inn i spelet. Du kan få tak i spela relativt billig. Tråden flyttast til Spørsmål og svar-PC som er den rette plassen for konkrete spørsmål av denne typen.
hugRmunR Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Hvis du vil ha realsime (og ha det gøy). Hidden & Dangerous 2... Det ABSOLUTT beste WWII spillet jeg har prøvd til dags dato. Etter Company of Heroes da...
PsychoDevil98 Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 (endret) Medal of Honor! Tenker først og fremst på Allied Assault + Spearhead. Spiller dette nå via nett, og må si det er veldig gøy. I sp blir stemningen tilrettelagt med orkestermusikk. Et særdeles godt ww2 spill som alle fan av sjangeren bør ha. Ellers, Brothers in arms: Road to hill 30 er også et veldig bra ww2-spill, litt utenom det vanlige. Her må du også ha taktisk gode egenskaper. COD-spillene er også gode, men det blir for likt MOH synes jeg. Det kan sies at COD er en del mer actionfylt. Endret 23. desember 2006 av PsychoDevil98
V-by Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 jeg tror det vil være vanskelig å få tak i dataspill fra andre verdens krig... Men har noen spill fra litt nyere tid, som handler om da Cod 1&2 Medal of honor BF 1942 (egentlig alle bf spill før bf2) Brothers in arms: road to hill 30 (elsker det spillet)
Bear^ Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Tja, nå er jo WW2 sjangeren like utvaska som en gamme truse, så du har nok å velge mellom. Kan nevne noen titler som kanskje kan være verd å titte nærmere på: Call of Duty (gold pakken inneholder CoD og CoD: United Offensive) Call of Duty 2 Brothers in Arms: Road to Hill 30 Brothers in Arms: Earned in blood Battlefield 1942 (Gold pakken inneholder BF1942, Road to Rome og Secret weapons of WW2)
firberblad Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Company of heroes Soldiers:Heroes of world war 2
aimhigh Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Ok jeg spiller sjelden skytespill, men nå fikk jeg lyst til å kjøpe et krigsspill fra 2 verdenskrig. 7561893[/snapback] Haha :!: Tror ikke det ble lagd pc-spill under 2. verdenskrig
Gravemaskin Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Hele moh serien er bra, spesielt pacific assault, selv om det er fint lite tyskere i den expansionpakken:p
Firvulag Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Company Of heroes. ryktes at det kanskje er det beste spillet i sin sjanger noen gang (jeg er ganske enig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå