Gå til innhold

Hvilket spill fra 2 verdedenskrig bør jeg kjøpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok jeg spiller sjelden skytespill, men nå fikk jeg lyst til å kjøpe et krigsspill fra 2 verdenskrig. Å da lurer jeg på hvordan spill dere kan anbefale, spillet må være til PC og ha tema fra 2 verdenskrig.

Setter stor pris på alle seriøse forslag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Call of Duty 1&2. Eg har spelt igjennom CoD 1 kvar jul sidan det kom ut, og er godt i gang i år og. Det er fleire minneverdige sekvenser i spelet, til dømes når du skal ta over Stalingrad, og god musikk og mykje action gjer at du lever deg inn i spelet. Du kan få tak i spela relativt billig.

Tråden flyttast til Spørsmål og svar-PC som er den rette plassen for konkrete spørsmål av denne typen.

Skrevet (endret)

Medal of Honor!

Tenker først og fremst på Allied Assault + Spearhead. Spiller dette nå via nett, og må si det er veldig gøy. I sp blir stemningen tilrettelagt med orkestermusikk. Et særdeles godt ww2 spill som alle fan av sjangeren bør ha.

Ellers, Brothers in arms: Road to hill 30 er også et veldig bra ww2-spill, litt utenom det vanlige. Her må du også ha taktisk gode egenskaper.

COD-spillene er også gode, men det blir for likt MOH synes jeg. Det kan sies at COD er en del mer actionfylt.

Endret av PsychoDevil98
Skrevet

jeg tror det vil være vanskelig å få tak i dataspill fra andre verdens krig...

Men har noen spill fra litt nyere tid, som handler om da :p

Cod 1&2

Medal of honor

BF 1942 (egentlig alle bf spill før bf2)

Brothers in arms: road to hill 30 (elsker det spillet)

Skrevet

Tja, nå er jo WW2 sjangeren like utvaska som en gamme truse, så du har nok å velge mellom.

Kan nevne noen titler som kanskje kan være verd å titte nærmere på:

Call of Duty (gold pakken inneholder CoD og CoD: United Offensive)

Call of Duty 2

Brothers in Arms: Road to Hill 30

Brothers in Arms: Earned in blood

Battlefield 1942 (Gold pakken inneholder BF1942, Road to Rome og Secret weapons of WW2)

Skrevet
Ok jeg spiller sjelden skytespill, men nå fikk jeg lyst til å kjøpe et krigsspill fra 2 verdenskrig.

7561893[/snapback]

Haha :!: Tror ikke det ble lagd pc-spill under 2. verdenskrig :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...