Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fra DD:

 

HD DVD: Babel, $29,04...

7988967[/snapback]

:hmm: mumle mumle mumle....... :hmm:

Min er i en av de mange pakkene fra USA som har brukt unormalt lang tid over dammen (fra hhv DVD Pacific, DD, og Amazon US). :thumbdown:

Pakker fra rundt i Europa og Asia bruker som normalt, så neppe Posten i Norge som har skylda i akkurat dette (selv om de sliter en smule for tida).

 

Ellers, bestilte T2 på HD DVD fra Amazon.fr for et par dager siden.

Og Running Scared (HD DVD) ankom fra Amazon.de i går.

Lenke til kommentar
Min er i en av de mange pakkene fra USA som har brukt unormalt lang tid over dammen (fra hhv DVD Pacific, DD, og Amazon US).  :thumbdown:

 

Jeg bestilte endel filmer fra Amazon US som ble sendt forrige torsdag, de kom fram i dag. Det er vel som normalt?

7992571[/snapback]

Rundt 10 dager - 2 uker er mer normen for meg, med standard frakt.

 

Forøvrig, Warner har annonsert Dog Day Afternoon og A Scanner Darkly for 10. april, både HD DVD og Blu-ray. Kilde = DVD Times.

Lenke til kommentar
:hmm:  mumle mumle mumle.......  :hmm:

Min er i en av de mange pakkene fra USA som har brukt unormalt lang tid over dammen (fra hhv DVD Pacific, DD, og Amazon US).  :thumbdown:

Pakker fra rundt i Europa og Asia bruker som normalt, så neppe Posten i Norge som har skylda i akkurat dette (selv om de sliter en smule for tida).

7992510[/snapback]

 

Den kom ganske fort fra DD 8 dager tror jeg det var, men jeg mangler fremdeles Apollo 13 og Enter The Dragon som ble sendt fra DVD Pacific 15.1 med billigste frakt alternativ... :hmm:

Lenke til kommentar

Edit: Minner om at denne tråden ikke er en hd vs blu-ray-tråd, men en tråd om hvilken film du har kjøpt i det siste.

 

Klipp og lim fra første post (jeg oppfordrer dere til å følge dette så langt som mulig):

Hver post skal inneholde

 

* [http://*imdb-link*]Tittel[/url] (er ikke så strengt)

* Type HD DVD eller Blu-ray ---> VIKTIG!

* Hvor den ble kjøpt

* Hvor mye den kostet

 

Vennligst ikke kommenter dette innlegget.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
er norsk tekst på Doom..........tror det er norsk tekst på Van Helsing og King Kong også

8010965[/snapback]

 

Det kommer helt ann på hvor du kjøper filmene hen, min Van Helsing har ikke norsk teks men den er også kjøpt fra statene. Så du må være litt mer spesifik når du nevner filmer og steder hvor de er kjøpt :)

 

HD DVD: Superman 2 - The Richard Donner Cut, $18,86 fra DD

 

Da bør jeg vel få tak i Superman Returns også og se filmene i den rekkefølgen som Brian Singer mener er riktig. Superman, Superman 2 - Donner Cut og Superman Returns og late som om 3 & 4 aldri har blitt laget :thumbup:

 

Edit: Byttet om på noen ord...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Hvis jeg kjøper fra Deep Discount... er det noen soner på HD DVD som jeg må være obs på? Tenker da på hvis jeg kjøper en HD DVD-spiller...

8014824[/snapback]

Det er ikke innført regioner på HD DVD ennå, så forløpig er alle spillere og alle utgivelser sonefrie.

Hvorvidt det innføres regioner seinere er ennå ikke avklart, men spillerne som produsert/solgt før dette eventuelt skjer vil få fortsette å være sonefrie (dvs kunne spille alle disc'er uten hindringer,i følge insidere i beslutningskomiteen for HD DVD). Jo flere spillere som allerede er solgt sonefrie (dvs jo mer selskapene innser at dette ikke er noe stort problem, og ikke verdt å bruke tid+ressurser på), jo mer sannsynlig er det at soneinndeling ikke implementeres.

Lenke til kommentar

HD DVD: Le Pacte Des Loups/Ulvens brorskap/Brotherhood of the Wolf er lagt ut hos Play@€23.49, slippdato 2/4, nesten en måned etter den franske.

Blir litt billigere @Play, men samtidig vil jeg gjerne ha den fortest mulig (+ at med en fransk film er det helt OK med fransk tekst på coveret i stedet for engelsk).

 

Ellers vurderer jeg sterkt å bruke £10-kupongen jeg fikk for Pink Panther-feilprisinga til å få The Prestige ned under mva-grensa fra Play.

Lenke til kommentar
Hvordan er det med teksting på den franske utgaven, vet du om den kommer med engelsk tekst?

 

Nå får jeg bare håpe at det er en skrive leif fra play sin side, men under languages så står det engelsk og det er ikke et godt tegn :hmm:

8030828[/snapback]

For å sitere meg selv, det den er annonsert med:

Le Pacte De Loups [HD-30]

- 1080p / 2.35:1 (16x9) / VC-1

- DTS-HD Master Audio 5.1 (French) & DTS-HD High Resolution 5.1 (English)

- English subtitles

 

Det er 99% sikkert at den engelske utgaven er identisk med unntak av cover/labelart (dvs språk på cover og alders/sensur-merking).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...