Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt OT:

Hadde det vært ulovlig for webshoppene med en ordning slik at de tok deler av vareprisen over på fraktprisen? Slik at vi forbrukere slapp toll.

7866001[/snapback]

Frakt og alle utgifter til innpakning og forsendelse er greit, å reelt senke selve vareprisen mot å øke frakt ville være ulovlig (men trolig vanskelig å bevise hvis det er snakk om små forskjeller).

Lenke til kommentar

Mulig jeg fortsatt er litt off topic jeg også...men ser Miami Vice på HD DVD til 14 GBP (ca 170 kr) delivered på hmv.co.uk. Stemmer den total prisen hjemme i postkassa i Norge også? Så flere andre "billige" titler også.

Isåfall har hmv fått seg en ny god kunde :thumbup:

Lenke til kommentar
Mulig jeg fortsatt er litt off topic jeg også...men ser Miami Vice på HD DVD til 14 GBP (ca 170 kr) delivered på hmv.co.uk. Stemmer den total prisen hjemme i postkassa i Norge også? Så flere andre "billige" titler også.

Isåfall har hmv fått seg en ny god kunde :thumbup:

7866073[/snapback]

HMV har ikke fri frakt til Norge. De hadde det riktignok i en kort periode (under en uke, så vidt jeg husker).

Så totalprisen blir noe høyere.

Lenke til kommentar
Mulig jeg fortsatt er litt off topic jeg også...men ser Miami Vice på HD DVD til 14 GBP (ca 170 kr) delivered på hmv.co.uk. Stemmer den total prisen hjemme i postkassa i Norge også? Så flere andre "billige" titler også.

Isåfall har hmv fått seg en ny god kunde :thumbup:

7866073[/snapback]

HMV har ikke fri frakt til Norge. De hadde det riktignok i en kort periode (under en uke, så vidt jeg husker).

Så totalprisen blir noe høyere.

7866106[/snapback]

 

Okej. Da blir det nok dvdstrax. For meg ser d ut til at den nettbutikken kommer best ut totalt sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...