Gå til innhold

Omtale av Superman Returns (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig syns jeg det spillet var helt greit :(

 

Men jeg har alltid likt supermann, helt siden jeg var liten.

 

Syns den reviewen var litt overdrevet, for jeg har faktisk spilt spill som har vært ti-talls ganger værre enn dette spillet.

 

Fortjener ihvertfall en firer, hvis ikke en 5.

7488425[/snapback]

 

Nå er jeg spent.. Hvilke spill er "ti-talls ganger værre enn dette spillet"? Om ikke dette får 1 ser jeg ikke hvilke spill som kunne fått 1. Eneren er til for å brukes.

Lenke til kommentar
Filmspill har aldri fungert og vil aldri fungere...

7489792[/snapback]

Spiderman 2 for konsollene sier "hei"....

 

Ganske dårlig score ja. Syns faktisk fullversjonen var ganske grei da jeg testet den for en stund siden. Nå spilte jeg ikke så veldig mye da men. Syns å kalle det katastrofalt er å gå litt vel langt.

Lenke til kommentar

http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigs...tml?sid=6086528

 

Der har du et spill som er værre..

 

Og da mener jeg MYE værre..

 

http://www.gamespot.com/pc/action/elitefor...tml?sid=6073226

 

Det der er også ganske ille.

 

Du kan ikke en gang sammenligne Superman Returns med disse her, det er bare en pokkers bandwagon som får folk til å slenge seg på og grine over at spillet var såååå dårlig.

 

I hele tatt si at dette spillet er så ille som Big Rigs er egentlig tåpelig.

Lenke til kommentar
Filmspill har aldri fungert og vil aldri fungere...

Chronicles of Riddick sier også hallo.

Det var ett nydelig og underholdende spill! :love:

7490385[/snapback]

escape from butchers bay er jo et veldig bra spill.

 

men dette supermanspillet ser ut til å være totalt ubrukelig. heldigvis var det ikke noe jeg hadde lyst til å spille i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Om gamer.no noen gang skulle annmelde et spill fra EA som faktisk slår ann, advar om det på forhånd, slik at jeg får legge ut puter på gulvet før jeg besvimer.

7488534[/snapback]

 

Lord of the Rings: Battle for Middle Earth 1 & 2 fikk vel ganske bra kritikker (veldig fortjent etter min mening, det er begge gode spill) ettersom jeg husker, og det var vel også utviklet av EA?

Lenke til kommentar

Greit da tar jeg imot kritikken og svarer.

 

Først ut er det Spiderman 2: Likte det ikke, ble for kjedelig for meg...

 

Chronicels of Ridick har jeg ikke prøvd.

 

Goldeneye er noe av det beste som finnes, og et unntak...

 

escape from butchers bay:Har heller ikke prøvd dette...

 

Men jeg kjøpte Spiderman 2 spillet istedenfor Max Payne 2. Jeg griner fremdeles over å ha kastet penger på dette drittspillet. Det var på PC, btw. Men det er det verste jeg har spilt... Noe bedre på konsoll hos min fetter, men allikevel dårlig...

 

Big rigs ja, fikk meg en latter av det...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Har faktisk prøvd dette spillet og syns det var veldig artig! Trolig kjøper jeg en evt. PC-versjon. Ser dessuten at readeraverage på ign er godt over 7. Mitt tips er å prøve dette spillet! Tror annmelderen må ha hatt en veldig dårlig dag, for dette spillet fortjener minst 7 etter min mening!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...