Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å prøve seg på en opptatt jente..


Gjest Forumsgjesten.

Anbefalte innlegg

Gjest Forumsgjesten.

Er det feil?

 

For målet mitt er jo at hun og jeg blir lykkelige, ikke han. Personlig mener jeg at jeg har rett til å prøve meg på henne helt til jeg får et direkte avslag. For alt man veit så gjør jeg jo kanskje henne en tjeneste? Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet ditt hadde også vært om du hadde klart å få denne jenta med type,kunne du aldri følt deg trygg på at hun ikke gikk over til den neste som kom å prøvde seg. Hun gjorde det med deg så hvorfor ikke med en annen. Ikke kunne du blitt sint på han for at han tok henne heller for målet var jo at de skulle bli lykkelige...ikke du...

Lenke til kommentar

Jojo, men man kan ikke styre sine egne følelser. Jeg er jo tross alt forelska i denne jenta. Personlig synes jeg at jeg ihvertfall burde ha lov til å vise mine følelser for henne og si oppriktig at jeg mener vi burde gjøre et forsøk, til tross for at hun er opptatt. Får jeg avslag, så må jeg skygge banen.

Lenke til kommentar
Jojo, men man kan ikke styre sine egne følelser. Jeg er jo tross alt forelska i denne jenta. Personlig synes jeg at jeg ihvertfall burde ha lov til å vise mine følelser for henne og si oppriktig at jeg mener vi burde gjøre et forsøk, til tross for at hun er opptatt. Får jeg avslag, så må jeg skygge banen.

7483405[/snapback]

 

Gammel er du ?

Lenke til kommentar

Det er jo ikke snakk om å prøve seg generelt på opptatte damer. Men mener dere seriøst at jeg må begrave mine egne følelser fordi hun er sammen med en annen? Jeg har selv opplevd at noen har prøvd seg på en jeg har vært på dealern med, og jeg ble jo selvsagt forbanna. Men sånn er livet. Vi får følelser for personer og vi kan ikke styre dem. Det verste er jo å lukke sånne ting inni seg.

Lenke til kommentar

Du skal repsektere henne og han. Inntil videre, får du vente, eller finne deg noen andre.

 

EDIT: Hadde jeg hatt en kjæreste som lot andre folk flørte med henne, så hadde jeg bare bedd henne dra. Når man er sammen med noen, så er det av en grunn. Da skal man ikke tillate seg selv å gjøre sånt.

 

Såklart er det koselig at noen har interesse. Men det får stoppe der. Heller bare si ifra om at man ikke vil eller kan.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Lite anbefalt og for det meste av to årsaker:

 

1) Det er en såkalt uskreven regel om at "sånn gjør man bare ikke". For all del, fortell jenta hva du føler du, men forvent å bli uglesett etterpå blant guttegjengen. Mer ære ligger det faktisk i å si til typen hennes hva du føler for dama.

 

2) Sett at du sier hva du føler til jenta som er i et forhold, sett at ho forlater typen sin til fordel for deg. Jeg hadde aldri stolt på den jenta et sekund engang. Går ho fra kjæresten sin til fordel for en annen èn gang, har du liten garanti for at det ikke skjer igjen og denne gangen med deg som tapende part.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...