Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å prøve seg på en opptatt jente..


Gjest Forumsgjesten.

Anbefalte innlegg

Gjest Forumsgjesten

Jeg skjønner ikke hva som er usmakelig med det. Det er ikke snakk om å presse frem et utroskap, men å finne ut hva hun føler om meg og å vinne hennes hjertet.

 

Jeg kom på dette forumet og lurte på om det var noen som kunne gi meg en god grunn til å la være. Men jeg føler meg bare sikrere nå. Jeg må prøve ved første anledning, fordi jeg kan ikke holde det inne lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke hva som er usmakelig med det. Det er ikke snakk om å presse frem et utroskap, men å finne ut hva hun føler om meg og å vinne hennes hjertet.

 

Jeg kom på dette forumet og lurte på om det var noen som kunne gi meg en god grunn til å la være. Men jeg føler meg bare sikrere nå. Jeg må prøve ved første anledning, fordi jeg kan ikke holde det inne lengre.

7488173[/snapback]

 

Stå på:p La oss få høre kossen det går og da :innocent:

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke er dama til en kompis er det vel ett fett hva en gjør.

 

Lar ho seg flørte og ikke viser no tegn til avisning så er det vel ingen grunn til stopp.

 

Er du og ho kunn ute etter en natt så bør vel ikke det att ho er opptat med en vilt fremed stoppe deg. Hvorfor la den neste ho møter den kvelden få gleden isteden for deg. Nå er det vel skjelden du hvet ho er opptatt om begge er ute etter kunn en natt da.

 

Er du forelska i ho må du seff se ossen ho oppfører seg mens du kjemper om ho. Blir jo ikke no godt forhold om en av partenne ikke er tillittsfulle. Viser ho ingen tegn til og like deg no spess er selvsakt ike no vits og fortsette og plage deg, ho og han no mer.

Lenke til kommentar

Jeg vet at hun likte meg. Og likte meg godt. Spørsmålet er om hun fortsatt har de samme følelsene for meg. Jeg tror ikke det er så lett å miste og begrave de så fort, og derfor har jeg veldig lyst til å finne det ut.

 

Hadde jeg aldri hatt en sjanse, ville jeg heller aldri prøvd meg.

Lenke til kommentar
Du kan vel alltids fortelle henne at du er interessert, men det er i mine øyne ikke det samme som å prøve seg.. Du trenger jo ikke henge på henne og flørte med henne og legge deg i hardtrening for å få henne.

Jeg lurer også på hvor gammel du er.

7483435[/snapback]

 

Alder er vel ganske irrelevant, spør du meg. Jeg hadde uansett blitt utrolig frustrert og forbanna om noen hadde prøvd seg på dama mi. Jeg hadde heller ikke stolt på ei som "hopper fra den ene til den andre". Visst grunnen til at det blir slutt i et forhold er fordi en part får følelser for en annen, så er det jo noe som skurrer..

Endret av Crewer
Lenke til kommentar

Jeg har et forslag, hvis du sier at det er utenkelig å prøve seg på hun hvis du kjenner typen hennes, da kan jo du invitere dem begge to til en middag og bli kjent med karen. Da er problemmet løst :)

 

Uansett, så synes jeg at det er feil. Det var en dude som prøvde på eksen min ca 1 dag etter at vi ble sammen, og det var ikke godt å høre at andre prøver seg på dama mi.

Lenke til kommentar

Du har allerede bestemt deg, så da er det egentlig ikke noe å diskutere. Men vær forberedt på at typen hennes ikke blir hoppende glad for at du prøver deg på henne, og kanskje gjør noe med det... Bare en liten advarsel. Slike ting får fram de mest ville følelser i ett menneske. Noen mennesker er mer aggressive enn andre.

 

Og om det skulle vise seg at hun dumper typen sin og blir sammen med deg, er det mildt sagt ikke en god start på et forhold. Den nåværende typen vil sikkert prøve samme stuntet som du skal til på, og hun vil sikkert ha en del blandede følelser. Ikke grobunn for et stabilt forhold mao. Og du vil aldri være sikker på at hun ikke kan gjøre det samme igjen, siden hun gjorde det med deg. Ikke like kult å være på andre enden av noe slikt.

 

Men lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest Forumsgjesten

Nei, det er absolutt ikke en hendig måte å starte et forhold på, men jeg må nesten vite hva hun føler om meg. Ellers funker dette ikke. Hadde jeg visst hva hun føler, uansett hva det er, ville det gitt meg mange flere svar. Og jeg hadde aldri prøvd meg hvis hun hadde sagt det var over, at jeg ikke betydde noe mer. Men det tror jeg ikke, så nå venter jeg bare på en anledning hvor jeg kan si det.

 

Og ja, hvis det skulle skje noe mellom oss, fortjener jeg et slag av typen. Så jeg skal ikke besvare, uansett hvor full jeg er :)

 

(Og forelskelse er noe dritt. Dette er første gang jeg har slike sterke følelser for en jente. Jeg håper jeg lærer noe av alt dette surret det siste året har vært.)

Lenke til kommentar
Får følelsen av at det er mange her inne som ikke stoler på dama si.. Er da bare smigrende at noen prøver seg på dama.. Velger hun å droppe deg for en annen, var ikke forholdet noe å satse på anyway.

7489276[/snapback]

Aldri blitt backstabba, du?

7489306[/snapback]

 

"Mista" faktisk ei jeg har vært på dealern med i 3-4 måneder til en annen for ett par uker siden.. Fikk besked på Søndag om at hun likte en annen.. Greit nok, wasnt ment to be..

Lenke til kommentar

Og seriøsiteten med det var..hvor stor?

 

Poenget er at når man er sammen med noen, skal de som er sammen (i et seriøst forhold) ordne ut av ting selv. Den som sitter igjen har det helt forjævlig. Det finnes så mye bedre løsninger enn å "stjele". Tiden ordner alt. Da først er man singel (Ledig).

Lenke til kommentar

Det er jo greit at fyren prøver seg på dama. Det er jo opp til ho, hvis dama er verdt fem flate ører, så er hun trofast med typen sin og avviser tullingen.

 

Men uansett et forhold, da snakker jeg om kjæresteforhold, kan være kortvarig. Det betyr ikke at ho dama tilhører fyren, man er i et forhold for å utforske og finne den rette. Så hvorfor ikke gi seg selv en sjanse?

Lenke til kommentar
Og seriøsiteten med det var..hvor stor?

 

Poenget er at når man er sammen med noen, skal de som er sammen (i et seriøst forhold) ordne ut av ting selv. Den som sitter igjen har det helt forjævlig. Det finnes så mye bedre løsninger enn å "stjele". Tiden ordner alt. Da først er man singel (Ledig).

7489362[/snapback]

 

Seriøst nok..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...