Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å prøve seg på en opptatt jente..


Gjest Forumsgjesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville du respektert det vis noen prøvde seg på dama di, snoemann?

Jeg er klar over at vis noe sånt skjer, så burde man ta det pent, men det er ikke så lett?

 

Det at man ikke kan kreve respekt av andre folk undres jeg over, alle burde da respektere hverandre i større eller mindre grad? Hva slags holdning har du (som person generelt) vis du tror du kan gå å ta det du har lyst på?

 

Nå vet jeg ikke hvem denne dama er, hvordan hun er, hvordan typen hennes er osv, men generelt sett, ville det vel ikke vært så lurt å prøve seg på henne? Greit nok at folk har et problem vis dem grisebanker noen for noe sånt, men det er godt mulig at typen her har et problem. Og bestemmer seg for å grisebanke deg? Eh, funny?

 

Ellers, gjør det du føler er rett, så finner du ut om det faktisk er det :)

7494514[/snapback]

 

Jada, jeg skjønner tankegangen din. Men helt ærlig, om en kar hadde prøvd seg på dama mi mens jeg var på do på et utested og jeg så det idet jeg kom tilbake. Så hadde jeg nok ikke gjort så mye, jeg har opplevd liknende ting tidligere. Det finnes forskjellige ting å ta dette på.

 

For det første er det jo en bekreftelse på at du har ei bra dame, og det er jo ikke dumt.

For det andre kan man jo lett da finne ut hvor lojal dama di er.

For det tredje har jeg tenkt gjennom dette mange ganger og kommet frem til at hvis dama mi har behov for å være noe som likner på utro, så har jeg det antakelig bedre uten henne.

Og for det fjerde så må jeg la megselv ha selvtillit nok til å ikke føle meg alt for truet av hvem-nå-enn denne personen måtte være.

 

Men jeg hadde nok ikke blitt stående og betrakte veeldig lenge, hadde nok gått bort og hilst på og satt meg ned ved siden av dama mi. Og gitt henne et kyss, evnt ventet på et kyss for å se om hun føler det jeg vil hun skal føle for meg.

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke helt klarte å la være å henge meg opp i...

 

Det er jo ikke snakk om å prøve seg generelt på opptatte damer. Men mener dere seriøst at jeg må begrave mine egne følelser fordi hun er sammen med en annen? Jeg har selv opplevd at noen har prøvd seg på en jeg har vært på dealern med, og jeg ble jo selvsagt forbanna. Men sånn er livet. Vi får følelser for personer og vi kan ikke styre dem. Det verste er jo å lukke sånne ting inni seg.

7483433[/snapback]

 

Vel...

Kanskje han hadde vært sammen med henne en kort stund og bare ville finne ut om det fremdeles var noe der og søkte å gjøre henne lykkelig?

 

Yep, pun intended...

 

Men når det gjelder situasjonen din, hvorfor ble det ikke dere to når dere opplagt hadde det så bra sammen, og du tydeligvis vet hvordan du skal gjøre henne lykkelig?

Forresten tviler jeg litt på at dama kommer til å gi deg et klart og tydelig "nei", særlig ikke hvis hun merker at du er forelsket. Med mindre hun har solid bein i nesa så kommer hun antagelig heller til å satse på vage svar og forhalingstaktikk i håp om at du går lei og forsvinner for å unngå å såre deg (been there, done that...).

 

Som andre har sagt, si meldinga di og la så henne avgjøre. Ikke mas, da får du stempla "desperat" i panna fortere enn du kan si "onomatopoetikon". Men, hvis du lot henne glippe (særlig hvis det var hun som gikk fra deg) og du lot det skje så ville jeg ikke satt penger på at hun fremdeles har følelser for deg. Jeg har sett følelser fordampe bokstavelig talt over natta, og det er visst ikke noe uvanlig fenomen så... Ikke hold pusten.

 

Hvis typen finner ut av det, vær forberedt på muligheten for at han ikke tar det så veldig pent. Rent personlig betrakter jeg det først og fremst som mitt problem hvis jeg kjenner sjalusien gå amok av at en eventuell kjæreste blir flørtet med. Det finnes selvsagt grenser, men jeg har en del andre alternativer på lager før jeg eventuelt ville tydd til å slå noen, og hvis jeg ikke har tillit til at dama holder seg på matta overfor tilfeldig flørt så vil jeg se på min ende av dealen først.

 

Det er iallfall mine $0.02

Lenke til kommentar
Gjest gjestebruker
Hvis hun hadde prøvd seg, og var i et forhold? Hva bør en da som gutt gjøre når hele eksamensperioden har gått i dass fordi man ikke tenker på annet enn henne?

7509584[/snapback]

 

Ta opp igjen eksamen og ta seg sammen. Du lar ikke utdanninga gå i dass pga. et kvinnfolk!

7509822[/snapback]

Enig

7509842[/snapback]

Hehe, om det var så lett da... Får henne ikke ut av hodet, og da er det utrolig vanskelig å motivere seg for lesing til eksamen :roll: ..

Lenke til kommentar

Gi henne et par hint, se på reaksjonene. Dersom du er varsom er det ikke sikkert at hun tenker over det engang. Så lenge det foregår veldig subtilt kan du prøve deg frem til du enten merker at hun tar det "et steg videre" eller at hun gjør motstand (ikke sånn leke-motstand som jenter bruker for å lindre sin egen samvittighet, da).

 

Som du sier, om hun frivillig hopper på deg i stedet for den typen så hadde ikke forholdet dems mye å gå på. Det kan jo være (men jeg tviler) at hun trives mye bedre med deg, og vil sloss for å beholde deg.

 

Jeg tror dessverre du sloss en desperat kamp, men det er klart du må hinte litt.

Lenke til kommentar
Gjest gjestebruker
Gi henne et par hint, se på reaksjonene. Dersom du er varsom er det ikke sikkert at hun tenker over det engang. Så lenge det foregår veldig subtilt kan du prøve deg frem til du enten merker at hun tar det "et steg videre" eller at hun gjør motstand (ikke sånn leke-motstand som jenter bruker for å lindre sin egen samvittighet, da).

 

Som du sier, om hun frivillig hopper på deg i stedet for den typen så hadde ikke forholdet dems mye å gå på. Det kan jo være (men jeg tviler) at hun trives mye bedre med deg, og vil sloss for å beholde deg.

 

Jeg tror dessverre du sloss en desperat kamp, men det er klart du må hinte litt.

7510070[/snapback]

 

Du har nok muligens litt rett i det du sier der ja. Men, du kjenner ikke hele storyen. I helgen var vi på en felles fest, og hang sammen hele kvelden. Hun hang bokstavlitalt rundt meg hele kvelden(ikke full), og vi hadde det egentlig veldig bra. Derfor fikk jeg vann på mølla, og har nå lyst å prøve meg.. Men, bør jeg?

Lenke til kommentar

Som sagt, du bør ikke "prøve deg" du bør hinte litt for å se om interessen er der enda. Om hun ikke føler det på den måten så kan det gå to veier, enten blir hun en venn (og du mister forelskelsen etter hvert, tro meg :wee: ) eller hun prøver å kutte kontakten med deg en stund.

Litt ettersom hvor langt det kommer før hun gjør motstand bør du ta det opp til en prat med henne.

Lenke til kommentar

En litt "sleip" måte å fortelle det du vil på, om det er vanskelig, går som følger:

Du sier i en passende sammenheng at du tror kanskje du må ha litt mindre kontakt med henne, fordi du har litt sterkere følelser enn vennskap, noe som ikke passer seg når hun er opptatt. Da har du fått frem det du vil, uten å "prøve deg", og hun vil ta stilling til situasjonen likevel.

Lenke til kommentar

Smart trekk, men det bør pakkes inn med litt mer omhu. Dersom du sier det på den måten der så vil hun tenke litt i de baner "jaja, jeg er flott og han liker meg.. jeg må passe meg litt kanskje".

 

Dersom du sier noe à la: "Noen ganger er jeg usikker på signalene du sender ut, og jeg merker at det er en fare for at de setter følelsene mine mer i sving enn det du kan svare med siden du er i et forhold og greier.. " i en passende situasjon vil hun samtidig streife tanken "Hmm.. jeg er jo komfortabel sammen med ham, kanskje litt mer komfortabel enn jeg har innsett selv.. Og han har jo følelser for meg, så.." og så kommer hun til å fundere i noen dager over det der. Inkludér henne selv, få henne til å tro at hun "har skylda" og at hun "startet det hele" slik en jente vil tenke seg det.

Vi menn vet jo at hun har skylda og at hun satte igang følelseslivet ditt rett og slett ved å være heit/søt/whatever :p

Lenke til kommentar
Det funka for meg hvertfall,jeg var venner med ett par og fant dama seksuelt attraktiv så jeg la inn det jeg hadde av aksjer og det lønte seg.kan til mitt forsvar si at hu ikke var så lykkelig i det forholdet hu var i da.

7519563[/snapback]

 

Det er sånn med jenter, de er sammen med " populære" gutter bare fordi de selv skal bli populær....

Endret av brd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...