Gå til innhold

Får ikke tak i Zelda til Wii!


aspic

Anbefalte innlegg

Ja, strever SKIKKELIG med dette, jeg fikk lagt av en konsoll, så den er fått innomhus nå, men har prøvd å få tak i Zelda og dette virker nytteløst. Finner ingen internett butikker som har det på lager, heller ingen expert/elkjøp butikker i nærheten som forventer å få det inn med det første.. Er det noen plass hvor man har det på lager?  Er det mange Zelda spill igjen der hvor dere bor? =(

7476361[/snapback]

Elkjøp får inn Zelda til uka :). Bare høre med din lokale butikk hver dag, så får du sikkert en kopi!

 

Hilsen en happy elkjøpselger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PRP TIP: Led bort oppmerksomheten fra din nærmeste forhandler til du får tak i en selv. :)

7564342[/snapback]

 

Min er bestilt den :p Tenkte bare å informere andre stakkarslige fans som kanskje var ute etter den. Men Spaceworld på Ski Storsenter har jo 2 stk. inne til bare kr. 999,-. Så er jo bare å løpe og kjøpe :D

 

Link til den diskusjonen her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=686482&hl=

Lenke til kommentar

Da er ventetiden over, Zelda ligger godt pakket inn nede på det lokale postkontoret mitt. Mamma er på vei for å hente pakken mens jeg skriver dette. Gleder jeg meg? Etter ei jul uten noen som helst tilknytning til internett? Etter at en shitkid klarte å slette saven min på Red Steel? Etter at jeg har blitt "pro" i både baseball, bowling og golf? Etter å bare mangle to gullmedaljer i wii play? Ja, gleder meg sykt. Nå synes jeg at jeg har venta litt for lenge :(, men endelig.. <3 :)

 

"Forbannalokaleelbutikkersomikkeharenforbannanpeilingpåspillutvalg"

Lenke til kommentar
Hvar i byen(Trondheim) i dag å lette etter Zelda TP men fant ingen ting :(

Noen som vet om det er noen butikker i Trondheim som har det??

7649609[/snapback]

 

Hadde samme problem (bor også i Trondheim). Var overalt og spurte uten hell. Men under en handletur på gode, gamle OBS! på Lade, fant jeg en hel haug TP- spill for Wii i spillhyllene deres. Glad ja... Dette var den 30/12, men det skader ikke å prøve?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...