Gå til innhold

Ditt Mac OS X desktop. Oppdaterte regler [30.03.09]


Yaricks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte min 3 mac i dag

 

nå har jeg snart den komplette samlinga

 

her er nå ihvertfall det jeg smekket sammen på 1-2 timer

 

EDIT, oppdaterte bilde, gjorde et par endringer, leter fortsatt etter enn bedre papirkurv, og litt smårusk, men er fornøyd.

 

okey, en siste oppdatering, mangler bare noen par ikoner på programmer jeg ikke bruker. Har mange flere programmer, bare liker ikke en masete dock.

 

ssptempcapture.th.jpg

 

ssptempcapture.th.jpg

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lite poeng med denne tråden i og med at alle har samme dock, alle har samme finder menylinje oppe og alt som egentlig er annerledes fra bruker til bruker er bakgrunnsbildet?

Mange har byttet ut ikoner (inkludert alle i docken) og lignende. Selv har jeg forandret skrifttypen i OSet, så jeg kan garantere at mitt skrivebord ikke ser ut som ditt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Lite poeng med denne tråden i og med at alle har samme dock, alle har samme finder menylinje oppe og alt som egentlig er annerledes fra bruker til bruker er bakgrunnsbildet?

Mange har byttet ut ikoner (inkludert alle i docken) og lignende. Selv har jeg forandret skrifttypen i OSet, så jeg kan garantere at mitt skrivebord ikke ser ut som ditt.

Få sjå

Lenke til kommentar

Måtte formatere macen min her om dagen, så måtte begyne på scratch med desktop og stuff. Siden jeg var alene i dag og samboeren er ute, fikk jeg knotet litt.

 

Usikker på hvem jeg skal gå for, docken, er ikke ferdig, samt at folders osv ikke er ferdig, så tok bare bilde av desktop nå. Digger bowtie skinnet som lager sånn flip nederst til høyre.

 

syntes eple logoen passer jævlig bra mot den svarte statusbaren. Og det er møkk sexy at den svarte statusbaren går i ett med kanten på imacen. Ønske svart var standard. (thats what she said)

 

Uansett, hvem wallpaper burde jeg beholde?

 

damau.th.jpg

 

vegg.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...