Gå til innhold

Wii har en vinner!


elgsather

Anbefalte innlegg

Her er min fireårige sønn foreviget idet han tar KO i Wii Sports Boxing

 

Forteller ikke dette bildet hvor gull denne konsollen er så vet ikke jeg

 

img4368xy9.th.jpg

 

Og hvis noen lurer på det, også far, mor, mormor, tanter, onkler kort sagt alle som har prøvd Wii hos oss hittil har vært enige om at Wii er topp!

 

Kunne jeg nå bare få fatt i en ekstra Wiimote.....(tips mottas med stor takk)

 

- Bjørnar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er vakkert. :)

Jeg får ikke pakke ut min før på julaften, men jeg gleder meg som en unge.

Skal hjem til min mor og far og feire jul, så jeg ser for meg at det blir en koselig kveld etter at julegavene er åpnet.

Og rundt nyttår kommer mine søsken med sine familier, så da blir det nok stor stas for alle aldersgrupper tenker jeg.

Lenke til kommentar

Wii har definitivt gått inn i en god del hjerter rundtom i verden. Det at den har en så innovativ måte å spille på gjør at flere og flere tør å ta spranget inn i spillverden, til tross for alder.

 

Morro å se at så mange har det kos med Wii. Tror kanskje Wii kan bite mer fra seg enn både Sony og Microsoft har kalkulert. Kanskje noen undervurderte konkuransen Wii kan gi.

Lenke til kommentar

Tro det eller ei, mamma og pappa satt og spilte en god halvtime på fredagen. Og de skrattet og hadde det morsomt. De synes wii tennis var kjempe kult. Sånn generelt er pappa mega motstander til slik spillegreier.. Så var artig å se han spille ;)

 

Mamma har nå også kommet opp flere ganger og spurt om vi ikke skal spille litt tennis ;)

Lenke til kommentar

Ser ut som gullfugelen er skutt og plukket for fjær, skytteren heter Nintendo. Det er jo akkurat slike visjoner Nintendo hadde før release av Wii, at ikke-gamere og folk som generelt sett holdte seg unna konsoller skulle få lyst på en og vil spille.

 

Kanskje Wii biter hardere enn Sony og MS kunne tenke seg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...