Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For noen priser, synes dette er helt sykt. Vurderer faktisk å selge min Wii.

7846386[/snapback]

 

Sykt? Hva vil du betale for en wii da? 500 kroner? Er snakk om at den "nettopp" kom ut og nintendo klarer ikke levere nok konsoller for alt i verden.

7846799[/snapback]

Synes du 200% av lanseringsprisen er helt greit?

Lenke til kommentar

Tjohei: Det er ingen steder som med viten og vilje selger til 3995,-

 

SOM JEG SA i 3 innlegg på forrige side så er prisen på lefdal.com 3995,- med en hel haug tilbehør, pluss at den ligger ute ved en feil til samme pris uten samme tilbehøret (bortgjemt i prislisten, mens pakken med tilbehør ligger på forsiden).

 

Lurer noen ganger på om folk bevisst forsøker å ignorere de forklarende innleggene her.

Lenke til kommentar
Lurer noen ganger på om folk bevisst forsøker å ignorere de forklarende innleggene her.

7847586[/snapback]

Det skal du nok ikke se helt bort ifra.. ;)

 

Lefdal hadde lagerbeholdning i går og har sendt ut det de hadde av Wii i dag.

Så vi som bestillte og har fått ordrebekreftelse på mail kan bare ta livet med ro og vente på posten.

Varene ble sendt fra lager i Lørenskog.

Lenke til kommentar
Tjohei: Det er ingen steder som med viten og vilje selger til 3995,-

7847586[/snapback]

Ja, jeg så innlegget ditt, og ja, jeg antar at dette ikke var standardprisen til Lefdal. Men det var altså den jeg fant når jeg søkte på "Wii" på sida deres, og det var vel denne prisen som ble gjenstand for diskusjon, som jeg igjen antar at var prisen TommyTheGun reagerte på.

 

Og selvom 4000,- for den bundelen sikkert ikke er så gæærn pris, er det likevel ikke alle som vil brenne av 4 store helt til å begynne med.

Lenke til kommentar

Skulka sistetime i dag sånn at eg fekk tid til ein tur bortom på expert for å sjekke kor eg lå ann på vente lista, joda eg lå på 3 plass i køen hmm iallefall litt fremgang tenkte eg. Dama som stod i disken sa at ho akuratt skulle sjekke når dei kom til å få han på lager igjen, hva trur du hun kom tilbake med ? Jo ein Wii :wow: Var nesten litt magisk når eg så kva hun kom med, da eg har venta i 3 uker nå uten å se snurten av ein konsoll. Var vistnok fleire av dei over meg på lista som ikkje dei hadde komt i kontakt med/hadde hanta han så eg fekk ein av dei.

Ble ikkje noko spill på meg i denne omgang, men feelingen av styresystemet er svært bra og likte også menysystemet veldig godt!

Det er også mye morro i wii sports, da spessielt tennis og bowling.

:love: Wii

Kommer nok også til å ha mye morro med opera, då spessielt wiitube :)

Har fri i morgen så nå blir det langhelg med wii.

Så til alle som sitter i ventelister, ta dere ein tur innom butikken av og til, kanskje du er heldig :)

Endret av jon-t
Lenke til kommentar

De hadde Wii på Narvesen på Oslo S i dag, sto noen konsoller bak kassa. Spurte om det var bare reklame eller om de hadde dem inne, joda de hadde dem inne.

 

Så, de har i alle fall Wii der for de som vil ha det. Jeg har Wii så jeg klarte meg med en pølse i brød :p

Endret av farballa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...