Gå til innhold

Tekken 5 bilder. PS3

Mus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare Sony som har annonsert spillpriser på Playstation Store nedlastbare spill tror jeg, og de har sagt at de vil prøve å ligge mellom 15-5$.

Men Tekken er tredjeparti, så er litt usikker på om de kommer til å til å ligge i den pris-klassen. :-/

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tekken 5: DR er nå tilgjengelig for nedlasting for ca. 105 kr (2000 yen). Absolutt ikke verst pris. Spillet tar nesten 1 GB og kjører i 1080p. Regner med det er tilgjengelig fra dag 1 ved den europeiske lanseringen.

Endret av kilik
Skrevet
Dette kan da ikke være tekken 5 hmm.gif

Ser jo ut som ett ps2 spill?? no.gif

Ikke så rart.. spillet kom jo ut på ps2 :p

dette er nok arcade.

Det neste spillet i serien som offisielt kommer til ps3 blir tekken 6.

Skrevet
Forstår ikke helt hvorfor folk liker disse spillene. Det eneste gørrere enn slossespill etter min mening, er skatespill. Og DET er kjedelig!:p

7589708[/snapback]

Du burde finne deg en billig GC og Super Smash Bros. Melee. :b

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

:nei: Grafikken ser kanskje ikke bra ut på bilder, men det kan jo godt hende at det er et supert slåssespill.

Ta f.eks Rumble Roses XXX og Dead or Alive 4 til X360. RR har litt mer realistiske damer og ganske så bra grafikk, men for en jævla gameplay, det er gøy i 5 min. så vil du ikke spille mer.

Dead or Alive har plastikk-aktige animefolk men gameplayet er silkemykt, noe som gjør det til et mye bedre spill.

Skrevet
Det er jo ein port av eit PSP-spel, med høgare oppløysing. Må då vere muleg å skjøne at det ikkje er grafikken som kjem til å imponere då.

7593268[/snapback]

Godt poeng. Noe som sikkert en del her inne ikke helt forstår.

Viss vi skal kalle arcade spillene til 360 for "skuffende grafisk for konsollen ikke kan bedre" så er vi i en liknende situasjon som det er mot playstation her.

Dette forumet blir mer og mer "a one trick phony"

Skrevet
Ta f.eks Rumble Roses XXX ..................... det er gøy i 5 min. så vil du ikke spille mer.

7591344[/snapback]

Her må jeg bare arrestere deg momentant. Rumble Roses var ikke gøy i 5 minutter. Tror jeg krympet meg etter 3. Phööy, for et "spill".

Skrevet
Det er jo ein port av eit PSP-spel, med høgare oppløysing. Må då vere muleg å skjøne at det ikkje er grafikken som kjem til å imponere då.

7593268[/snapback]

Tror det er en port av selve arkadespillet, ikke PSP versjonen. Men folk må huske at arkadeversjonen er bygd på hardware som er basert på PS2 generasjonen da, ikke PS3. Derfor vil ikke grafikken være next-gen. Det vil antagligvis se litt penere ut enn Tekken 5 på PS2 siden det kjører høyere oppløsning. At folk tror det er neste Tekken og et fullblodig spill som er lagd for å bruke alle PS3 specsene er jo tull...

Skrevet

Her har dere de typiske tv bildene som gjør at hva som helst ser mye bedre ut. På denne måten ser jo dette plutselig bedre ut enn DOA4 og VF5 omtrent.

tekken06oa2.jpg

tekken07ta7.jpg

tekken08tt8.jpg

tekken09kl9.jpg

tekken13ws9.jpg

Så her kan dere se hvor mye bedre ting ser ut når man tar bilder av TV'en.

Akkurat som med GT demo bildene som sirkulerer overalt.

Skrevet

Husk at bildene er megastore, og kvaliteten oppdateres ca vært 5. sekund helt til det er fullstending oppdatert. Dette merket jeg først etter å ha sett flere bilder.

Grafikken er tydelig forbedret, fargene og kontrasten er mye bedre, men neste generasjon ? Haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...