Gå til innhold

Ny Trance låt!

MrDnl

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nordic Eurodance mp3:

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=53703

________________________________________ ___

ja, denne er egentlig gammel, men etter ny vengeance så har jeg endret litt.

Gi meg feedback på låten. Hva må jeg endre, og jeg tåler å få litt hard kritikk også.

Mvh Daniel

Endret av MrDnl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Dette var en låt jeg likte godt.

Jeg er ingen erfaren musikklytter, men delen etter at hu dama sier "Rock this" ble jeg litt hekta på. Eneste jeg ikke liker så veldig godt er starten. :p

Skrevet

Starten har jeg hørt at er litt dårlig ja;).. Skal endre den.

Hei!

Dette var en låt jeg likte godt.

Jeg er ingen erfaren musikklytter, men delen etter at hu dama sier "Rock this" ble jeg litt hekta på. Eneste jeg ikke liker så veldig godt er starten. :p

7456927[/snapback]

Skrevet (endret)

Ikke helt min sjanger, men lydteknisk så syns jeg det ble litt vel mye klang i låta(reverb).

Og muligens litt hardere bass ville gjort seg siden den på et tidspunkt er helt alene på låta.

edit: feilpostet!

Endret av Rakib
  • 4 uker senere...
Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet

Melodien henger ikke sammen, jeg forstår den ikke. Iblant høres det ut som du improviserer

Gjør den enklere, kanskje litt mer i retning breakdown-build-anthem........

Skrevet

I tillegg til at tråden er feilpostet, er ikke trådstarter interessert i å endre den retningslinjestridige emnetittelen. Tråden stenges dermed.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...