Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!


Oz370

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket skjold tenker du på? Tre eller metall?

 

EDIT: Får vel legge til svar da. :)

 

Treskjoldet får du jo, men hvis det brenner opp i Goron Mines kan du kjøpe nytt i den lille butikken ved det varme kildevannet oppi fjellet.

 

Metallskjoldet kan du kjøpe etter at Malo har tatt over butikken i Kakariko, altså før Goron Mines. Malo tar over butikken etter du har fjernet twilight fra Eldin Province.

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Hvilket skjold tenker du på? Tre eller metall?

 

EDIT: Får vel legge til svar da. :)

 

Treskjoldet får du jo, men hvis det brenner opp i Goron Mines kan du kjøpe nytt i den lille butikken ved det varme kildevannet oppi fjellet.

 

Metallskjoldet kan du kjøpe etter at Malo har tatt over butikken i Kakariko, altså før Goron Mines. Malo tar over butikken etter du har fjernet twilight fra Eldin Province.

9275486[/snapback]

 

Takk for hjelpen. :)

 

Har gjort ferdig noen templer uten skjold. hehe

Lenke til kommentar
Hvilket skjold tenker du på? Tre eller metall?

 

EDIT: Får vel legge til svar da. :)

 

Treskjoldet får du jo, men hvis det brenner opp i Goron Mines kan du kjøpe nytt i den lille butikken ved det varme kildevannet oppi fjellet.

 

Metallskjoldet kan du kjøpe etter at Malo har tatt over butikken i Kakariko, altså før Goron Mines. Malo tar over butikken etter du har fjernet twilight fra Eldin Province.

9275486[/snapback]

 

Takk for hjelpen. :)

 

Har gjort ferdig noen templer uten skjold. hehe

9276036[/snapback]

 

Hehe, får jeg lov å spørre om hvilke du gjorde uten?

Lenke til kommentar
Hvilket skjold tenker du på? Tre eller metall?

 

EDIT: Får vel legge til svar da. :)

 

Treskjoldet får du jo, men hvis det brenner opp i Goron Mines kan du kjøpe nytt i den lille butikken ved det varme kildevannet oppi fjellet.

 

Metallskjoldet kan du kjøpe etter at Malo har tatt over butikken i Kakariko, altså før Goron Mines. Malo tar over butikken etter du har fjernet twilight fra Eldin Province.

9275486[/snapback]

 

Takk for hjelpen. :)

 

Har gjort ferdig noen templer uten skjold. hehe

9276036[/snapback]

 

Hehe, får jeg lov å spørre om hvilke du gjorde uten?

9278335[/snapback]

 

Det var: Goron Mines,Lakebed Temple,Arbiter's Grounds,Snowpeak Ruins. Litt for mange. :blush:

Lenke til kommentar
Hmm jeg er i City in the sky, og har kommet til et rom med en svær jævla vifte i midten og et lite hull i taket jeg ikke kommer gjennom. ser at på utsiden av dette rommet er den en annen dør litt lengre oppe men denne kommer jeg meg ikke bort til. Noen tips?

9279467[/snapback]

 

Se deg om... ser du ikke noen liner du kan balansere over?

Lenke til kommentar
Hmm jeg er i City in the sky, og har kommet til et rom med en svær jævla vifte i midten og et lite hull i taket jeg ikke kommer gjennom. ser at på utsiden av dette rommet er den en annen dør litt lengre oppe men denne kommer jeg meg ikke bort til. Noen tips?

9279467[/snapback]

 

Se deg om... ser du ikke noen liner du kan balansere over?

9280065[/snapback]

Vel jeg ser liner. Vil Link balansere? Nah :dontgetit: Han bare tryner over toppen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...