Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Christian86: Slike jenter som gjør det på den måten viser tegn til STOR umodenhet. dvs, ikke noe å samle på i det lange løp. Lykke til neste gang ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet det er utrolig klisjè å si "hun er ikke verdt deg", men jeg sier det igjen:

Hun er faenmeg ikke verdig deg, det sier jeg bare. Å gjøre slutt over sms viser tegn på 14i$n3$$ og umodenhet.

Skrevet

Trøster meg med at det kunne ha vært verre. Jeg kunne ha realisert tankene om gaven til 6 mnders dagen.

Vel, de pengene går nå til sponsingen av en PLT830 og en Treo 750 til meg :D

takk for all støtten=)

Skrevet

har noen merket at når man ikke har snakket med damen sin så blir man forbannet på alle og blir frekk hele dag, og får ekstra adrenalin i blodet? Skjer hele tiden med meg.

Skrevet
har noen merket at når man ikke har snakket med damen sin så blir man forbannet på alle og blir frekk hele dag, og får ekstra adrenalin i blodet? Skjer hele tiden med meg.

8002798[/snapback]

Ser vanligvis kjæresten min hver dag. Ikke sett hun siden fredag nå. Tenk hvordan jeg er...

Skrevet

8002798[/snapback]

Ser vanligvis kjæresten min hver dag. Ikke sett hun siden fredag nå. Tenk hvordan jeg er...

8002855[/snapback]

Har ikke hørt noe i fra damen min i flere dagen nå... jeg blåser i det fordi jeg vet at hun blir min uansett! :hrm:

Skrevet
Har ikke hørt noe i fra damen min i flere dagen nå...  jeg blåser i det fordi jeg vet at hun blir min uansett!  :hrm:

8002894[/snapback]

Dama di er med andre ord ikkje di dame?

Skrevet
Damn. Hele min verden er snudd på hodet nå. Jeg tror jeg nesten kan sette lørdag kveld som et skille mellom mitt gamle og mitt nye liv.

8004473[/snapback]

Det er lov å skrive hva som har skjedd, du er ikke nødt til å poste en trailer og vente på tilbakemelding. Fortell, tardboy.

Skrevet
Damn. Hele min verden er snudd på hodet nå. Jeg tror jeg nesten kan sette lørdag kveld som et skille mellom mitt gamle og mitt nye liv.

8004473[/snapback]

Det er lov å skrive hva som har skjedd, du er ikke nødt til å poste en trailer og vente på tilbakemelding. Fortell, tardboy.

8004511[/snapback]

There will be stories tonight.

Skrevet

8004473[/snapback]

8004511[/snapback]

Tenkte det samme. Genialt skrevet og :!:

--

Være sammen med kjæresten min i 2 år og 5mnd

Skrevet
Dem som har dame/type, hvor lenge har dere vært sammen?

Selv har jeg og jenta mi<3 vært sammen i 1 år og 3mnd om 3 dager :dribble:

8004661[/snapback]

Ca 1 år og 10 mnd.

8005528[/snapback]

Gratulerer :)

Dere bor sammen mener jeg og huske?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...