Gå til innhold

Hostel filmen 20 år!


Sewero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På DVD er det opp til videodistributørene å sette den aldersgrensen de vil, og det finnes ingen forskrifter om hvilke aldersgrenser de må forholde seg til. Og når de gir filmen 20 årsgrense har egentlig ikke forhandlere lov til å selge eller leie den ut til personer som er yngre.

 

Men medietilsynet ga filmen 18 år, og den var 18 når den ble vist på kino. Så det er et PR stunt, men samtidig skal den i teorien opprettsholdes. Tviler derimot at det er noen som hadde hevet et øyebryn om en 19 åring hadde fått kjøpt den :p

Lenke til kommentar
Når de setter 20-års aldersgrense på filmen trekker dette til seg smårollinger som en magnet også. For dem er det tøft å se på så syke filmer som mulig. Slike filmer er gjerne markedsført mot barn også, det håper jeg ikke vanlig praksis i Norge.

7434060[/snapback]

ja det har du rett i,jeg fikk lyst til å se filmen med en gang. :p

Lenke til kommentar
jeg har akkurat sett Hostel og skjønner ikke hvorfor den er 20 års grense.

Saw 1,2 og 3 er mye verre...

 

Gjerne kom med innspill dere som har sett den

7429719[/snapback]

Har sett filmen. Jeg synest den var ganske så ekstrem. Har bare sett Saw 1 i Saw serien.. Men vis du virkelig mener at De filmene er verre en hostel så trur jeg at jeg vurderer å IKKE se de 2 siste Saw filmene. Så er kanskje ikke jeg tøffeste typen heller men.. snudde meg iallefall vekk en go del ganger på hostel.. ! den filmen kunne vært 30

års aldersgrense for min del. Makan til scener.

Lenke til kommentar
jeg har akkurat sett Hostel og skjønner ikke hvorfor den er 20 års grense.

Saw 1,2 og 3 er mye verre...

 

Gjerne kom med innspill dere som har sett den

7429719[/snapback]

Har sett filmen. Jeg synest den var ganske så ekstrem. Har bare sett Saw 1 i Saw serien.. Men vis du virkelig mener at De filmene er verre en hostel så trur jeg at jeg vurderer å IKKE se de 2 siste Saw filmene. Så er kanskje ikke jeg tøffeste typen heller men.. snudde meg iallefall vekk en go del ganger på hostel.. ! den filmen kunne vært 30

års aldersgrense for min del. Makan til scener.

7435441[/snapback]

haha:P nå syns jeg sånne filmer er morsomme da, sitter å ler ondt når de blir skada elns(A)

Lenke til kommentar
jeg har akkurat sett Hostel og skjønner ikke hvorfor den er 20 års grense.

Saw 1,2 og 3 er mye verre...

 

Gjerne kom med innspill dere som har sett den

7429719[/snapback]

Har sett filmen. Jeg synest den var ganske så ekstrem. Har bare sett Saw 1 i Saw serien.. Men vis du virkelig mener at De filmene er verre en hostel så trur jeg at jeg vurderer å IKKE se de 2 siste Saw filmene. Så er kanskje ikke jeg tøffeste typen heller men.. snudde meg iallefall vekk en go del ganger på hostel.. ! den filmen kunne vært 30

års aldersgrense for min del. Makan til scener.

7435441[/snapback]

haha:P nå syns jeg sånne filmer er morsomme da, sitter å ler ondt når de blir skada elns(A)

7436014[/snapback]

heh.. kult å være saddist altså?

Lenke til kommentar

Jeg har sett Hostel og jeg vil forsvare 20 års grense på denne filmen. Jeg har sett mye rart på film men Hostel er den desidert sykeste og kvalmeste jeg noen gang har sett. Har også sett Saw I og II men de var på langt nær så ille synes jeg.

 

Hostel 2 kommer snart og den skal være mye verre : http://www.kulturo.no/nyheter/kino/mer_hos...r_i_vente/33033. Så jeg både gruer og gleder meg til den kommer, for jeg MÅ se den.

 

Edit: leif

Endret av bjornoss
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Jeg har sett Hostel og jeg vil forsvare 20 års grense på denne filmen. Jeg har sett mye rart på film men Hostel er den desidert sykeste og kvalmeste jeg noen gang har sett. Har også sett Saw I og II men de var på langt nær så ille synes jeg.

...

7436124[/snapback]

Så du mener at det ikke er forsvarlig å la attenåringer se en film, men at det er greit at de verver seg i hæren? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...