Nimrad Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Jeg bor 7 timer fra Oslo. Hver gang jeg bestiller ting på nettet tar det 2-3 dager. Som oftest 3. Første dag leveres det til posten. Andre dag går pakken til Stavanger. Tredje dag hjem til meg. Men jeg skal stille i kø utenfor elkjøp så jeg trenger ikke bekymre meg for det
Jakoozie Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Sukk*Skulle gjerne vært med dere å spille DS til de åpner jeg også, gutta. Problemet er at jeg er bor på Jørpeland og er bare 16, så det vil si at jeg ikke har lappen. x] Jeg har funnet ut at jeg sannsynligvis ikke kan dra ut selv. Har fra før av mye fravær fra skolen (som også ligger et stykke fra Elkjøp), og å skulke hele fredagen ville gjort meg dårlig. Sitter og vurderer hvilke muligheter jeg har... Jeg er fra Tau! Hva heter du?
jajafon11 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Gleder meg til å komme hjem å sitte hele fredags kvelden med wii og zelda. Det er livet
Artistic.Hipster Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Når skal dere møte opp på Forus dem som skal der? Ser får meg att mangen er der å camper med telt og levende bål å koke opp Wienerpølser og lomper 7435404[/snapback] Kjører ut litt sent på kvelden. En gang mellom 12 og 3 kanskje. Gidder ikke å sitte å fryse så alt for lenge....
Vitamin Bjørn Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Jeg skal sitte i bilen og ikke fryse helt til jeg ser en kommer å stiller seg i kø, da kan jeg gå ut å stille meg bak han
Matsini Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Når skal dere møte opp på Forus dem som skal der? Ser får meg att mangen er der å camper med telt og levende bål å koke opp Wienerpølser og lomper 7435404[/snapback] Kjører ut litt sent på kvelden. En gang mellom 12 og 3 kanskje. Gidder ikke å sitte å fryse så alt for lenge.... 7439663[/snapback] Seriøst? Funke d ikkje å møda ront 6-7 tiå? Mange så ska der?
M@R7!N Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Dunno, tipper jeg kommer rett før eller rett etter deg Gandalf the Grey
Bruktbilen Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Kommer til å dra dit klokka 07:30, får håpe det er nok.
Gønn Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Har tysktentamen, så jeg må nok vente til neste fredag.
krislarsen Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Følger sportsspillene (tennis etc.) med på versjonen Elkjøp selger? Og riktig type kontroller? Har ikke helt satt meg inn i hva disse ulike greiene er Regner med det er best å ha to kontrollere.. Tenkte å leke med tennisspill på projektor i jula. Er det mange som skal i kø i Trondheim? Jeg vurderer det, men hvis man må møte opp for tidlig, så er det nok litt uaktuelt.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 gjør som meg, kjøp 1 konsoll, da får du med wii sports, og kontroller (remote og nunchuk) kjøp Wii mini games (følger med 1 stk remote) kjøp en ekstra nunchuk. da har du kontroller for 2 spillere og du får med 2 spill, Sports og mini games
krislarsen Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 gjør som meg, kjøp 1 konsoll, da får du med wii sports, og kontroller (remote og nunchuk) kjøp Wii mini games (følger med 1 stk remote) kjøp en ekstra nunchuk. da har du kontroller for 2 spillere og du får med 2 spill, Sports og mini games 7440358[/snapback] Prisen blir vel ikke så helt gal heller da... Men i utgangspunktet hadde jeg ikke så veldig lyst til å bruke mer enn 2500kr på dette. Så får se på fredag -- hvis jeg gidder å stå i kø.
Artistic.Hipster Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Ser ut som om det er en god del som skal kjøpe den på forus, så det er nok smart å gå ut i løpet av natten en gang da jeg regner med det blir en god del folk som kommer om morgenen.
Frigg33 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Noen som skal stille seg opp inne på vestkanten her?..
sybbelybb Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Mange her som skal stå i kø på Tiller/Leangen? Tenker å dra innom på Elkjøp og Lefdal på Tiller i matpausen på jobb (11-tiden) og sjekke om de allerede er utsolgt for Wii. Om de er det, drar jeg på Spaceworld etter jobb og henter den forhåndsbestilte som ligger og venter på meg.
kevZ Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Noen som skal stille seg opp inne på vestkanten her?.. Tror ikke det nei, er det på expert du skal da?
Snikpellik Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Wohoo, i dag kjøpte jeg Call of Duty 3 til Wii. Expert selger spillene sine tidlig, hvertfall den på Årnes. De hadde Cars også, hehe.
Mala Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Luktet manualen usedvanlig godt også eller?? Btw. har du fått noen sendingsbekreftelse fra absoluttspill.no aylars?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå