Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva bør jeg gi til kjæresten min som fyller 18?


Anbefalte innlegg

Hei. Har vært sammen med kjæresten min i halvannet år nå. Han fyller 18 rett etter nyttår omtrent og jeg er litt i stuss på hva jeg skal gi ham. 18 årsdagen er jo ekstra spesiell. Han er typen som aldri vet hva han ønsker seg.

 

Han interesserer seg for pc, biler og moped, men jeg har ikke peiling på noe av dette. Derfor tenkte jeg at jeg heller skulle sette sammen en slags pakke hvor han får alt jeg tror han vil få bruk for som 18 åring. Foreløbig har jeg dette:

 

1.”sex on the beach og 123 andre drinkoppskrifter”

2. Korkåpner

3. Kinky kondomer

4. six-pack (om søsteren min gidder å kjøpe for meg) evt. sprit.

5. Ibux/Paracet og en flaske med vann

6. shot glass el. Øl glass

7. telenor ladekort for krisesituasjoner =P

8. bilde av meg sånn at han husker at han har kjæreste selv om han er wasted :wee:

9. pastiller

10. noe junkfood. Sjokolade elns. Får gjerne dilla på noe søtt når man drikker

11. gavekort hos frisør (han gidder ikke å bruke penger på det selv)

12. engangskamera (får dokumentert det man ikke husker, men ikke krise om kameraet blir ødelagt)

13. bok om lover, regler el. ansvar. f.eks. "kunsten å bli 18" elns..

14. små paraplyer og tull til å ha i drinker

15. ansiktskrem (blir dehydrert når man drikker)

16. lighter

17. guinness t-skjorte (om jeg får tak i en)

18.tøff treningsbag til å ha alt i (passe ironisk med tanke på innholdet, men han har nettopp begynt å trene)

 

Hvis alt dette blir for lame så kan jeg alltids kjøpe Wii til ham, men det blir jo litt dyrt og så ser det ut som om jeg bare har tatt den letteste utveien.

 

Noen som har noen forslag til ting jeg kan legge til/fjerne? Høres det ut som en god ide?

 

Takk for alle svar :)

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker han biler så kan du jo forsøke å få tak i en liten billig fjernstyrtbil som han kan leke seg med. (så flere slike styla småsaker som var gøy til å ta piruetter på parketten med.)

 

Ellers, så tror jeg faktisk show up naked, bring beer er en høydare for de aller, aller fleste hetrofile 18 år gamle gutter.

Lenke til kommentar
Liker han biler så kan du jo forsøke å få tak i en liten billig fjernstyrtbil som han kan leke seg med. (så flere slike styla småsaker som var gøy til å ta piruetter på parketten med.)

 

Ellers, så tror jeg faktisk show up naked, bring beer er en høydare for de aller, aller fleste hetrofile 18 år gamle gutter.

7403143[/snapback]

Hm. Jo, om det blir penger til det så skal han kanskje få seg en liten lekebil elns. Han hadde sikkert sett veldig søt ut med en sånn i hvert fall <3

 

Show up naked and bring beer sier seg selv.. :p

Lenke til kommentar
Liker han biler så kan du jo forsøke å få tak i en liten billig fjernstyrtbil som han kan leke seg med. (så flere slike styla småsaker som var gøy til å ta piruetter på parketten med.)

 

Ellers, så tror jeg faktisk show up naked, bring beer er en høydare for de aller, aller fleste hetrofile 18 år gamle gutter.

7403143[/snapback]

Hm. Jo, om det blir penger til det så skal han kanskje få seg en liten lekebil elns. Han hadde sikkert sett veldig søt ut med en sånn i hvert fall <3

 

Show up naked and bring beer sier seg selv.. :p

7404874[/snapback]

Det mener vi (hvertfall jeg) helt dønn seriøst.

 

Newcastle Brown ale + deg sjøl kan ikke feile.

 

 

Håper mi framtidige dame gjør det en gang :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...