Gå til innhold

Den store øl-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
ja, hvis det betyr at jeg ikke drikker alkohol så. men nå er jeg bare 15 da (16 om 2 mnd eller noe sånt), men har smakt på det...ikke noe godt

8805838[/snapback]

Må vel lære seg og drikke det. Blir vant til det og det smaker bedre etterhver. spesiel om det er varmt i været og Ølen er kald.

Andre drinker kommer helt an på hva det er.

Ren vodka er kos. :innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei. cb ølet fra kristiansands brygeri er nokk den beste ølen du får tak i. synd for østlendingene som ikke får den beste ølen da:P tuborg er øl man drikker vist man er student "studentøl"

Skrevet

Nøgne Ø Porter og Indian Pale Ale er veldig gode. Smakte de i går på byn. 76,- på Cafe Barran i Bergen. Veldig rimelig med tanke på hva de koster på Polet.

Skrevet (endret)

Jeg har i det siste fått sansen for Ringnes sitt fatøl. Altså de boksene med blå logo. Mindre bitter og mer balansert enn pilsneren.

"Synd for østlendingene som bare har Tuborg?" LOL

Endret av Andreasfe
Skrevet
Nøgne Ø Porter og Indian Pale Ale er veldig gode. Smakte de i går på byn. 76,- på Cafe Barran i Bergen. Veldig rimelig med tanke på hva de koster på Polet.

8824731[/snapback]

Nå vet jeg hvor jeg skal drikke øl neste gang!

Skrevet

8824731[/snapback]

Nå vet jeg hvor jeg skal drikke øl neste gang!

8830176[/snapback]

Ja der må man gå

Skrevet (endret)
Murphys Irish Red tror jeg at du vil like godt. Det ligner på Kilkenny bare at det er bedre.

8834139[/snapback]

Det tipset fikk jeg på fredag og, men husket ikke navnet, takk!

Endret av Lord-Myrrah
Skrevet
Nokon som veit om det er mogleg å få tak i Nordlandspils i Bergen? Eventuelt kvar?

8833049[/snapback]

Tror de har de på Spar på Nøstet og Meny på Storsenteret. Ikke sikker :)

Skrevet (endret)

I helga gikk det i Ringnes Pilsner og Ringnes Extra gold(6.5%). Ble ganske skuffet over Extra gold`en. Den hadde en litt for kraftig smak, som jeg nærmest ble mett av. Syntes også den var veldig lite frisk

Godt med litt fyldig, krafig øl av og til, men har funnet ut at jeg er mer et Pils menneske. Favoritten er for tiden vanlig Carlsberg og Hansa fatøl.

Endret av mr.nauz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...