the_last_nick_left Skrevet 22. august 2012 Rapporter Del Skrevet 22. august 2012 En India Saison, kanskje? 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. august 2012 Rapporter Del Skrevet 22. august 2012 Blir veldig OT det her, men bare sånn for å dokumentere "Trøndere vs. Cognac" utsagnet mitt: Mengden konjakk tredobles for turer fra Værnes. 1 Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Anbefaler Lucky U IPA http://beeradvocate....ofile/759/50764 om det i det hele tatt gån ann å få tak i i Norge. Fra et amerikansk pubbryggeri? Det kan du nok bare glemme. Jeg tviler også på at den er så unik at et er verdt mye strev og penger å få tak i den når det finnes så mye annet godt øl på markedet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Kjøpte en flaske Lost Dog og en Paradox Jura i dag. Har faktisk aldri vandret inn i denne klassen med øl tidligere, så det skal bli spennende å se om de svarer til forventningene. 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Kjøpte en flaske Lost Dog og en Paradox Jura i dag. Har faktisk aldri vandret inn i denne klassen med øl tidligere, så det skal bli spennende å se om de svarer til forventningene. Kommer jo veldig an på hva forventingene er da Mine forventninger til "Lost Dog" var over noe som helst annet. Mine forventinger til Paradox Jura var omtrent som til Paradox Arran:Mehhhh... Jeg kunne ikke tatt mer feil. LØP og kjøp Paradox Jura dersom du har smaken for tunge og ekstremt smakfulle øl. 1 Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Kjøpte en flaske Lost Dog og en Paradox Jura i dag. Har faktisk aldri vandret inn i denne klassen med øl tidligere, så det skal bli spennende å se om de svarer til forventningene. Kommer jo veldig an på hva forventingene er da Mine forventninger til "Lost Dog" var over noe som helst annet. Mine forventinger til Paradox Jura var omtrent som til Paradox Arran:Mehhhh... Jeg kunne ikke tatt mer feil. LØP og kjøp Paradox Jura dersom du har smaken for tunge og ekstremt smakfulle øl. Har dem alle tre, men har bare somlet meg til å smake Arran Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Det kommer en del spennende ting på septemberslippet.. Og så er det bare å begynne å glede seg til spesialslippet om litt over en uke.. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Det kommer en del spennende ting på septemberslippet.. Og så er det bare å begynne å glede seg til spesialslippet om litt over en uke.. Selve septemberslippet er ikke å værst, men Vika og Valken har de virkelige godbitene i forbindelse med dette slippet . Endret 28. august 2012 av StoreMyen Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Jeg regner med at det kommer en del spennende, ja. Det er bare litt ubeleilig at det kom samtidig med slippet av italiensk vin.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Hørte også at det kommer mye nytt til Fredrikstad polet etter September 1. Selv hamstret jeg inn noen få øl til Fredag eller Lørdag idag. Det ble Ørbæk IPA, Haandbryggeriet dobbel dose DIPA, Nøgne Ø Brun og Brewdog Riptide. Spent på Ørbæk IPA og dobbel dose... På veien hjem fra byen gikk jeg innom Rema og kjøpte meg en Ladegaards pils også. Noen som har prøvd dobbel dose og Ørbæk IPA? 1 Lenke til kommentar
findon Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Skal en tur til brüsse beer weekend nå til helga, men utover selve festivalen er det noen øl eller puber jeg burde holde utkikk etter? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Da har jeg vært en tur på Europris og kjøpt bryggerutstyr. Lurte på om jeg skulle kjøpe råvarer der også, men mistenker at ølsettene og turbogjær er litt "billig" og kjedelig. Har en gjærkanne på 24 liter. Gjær lås? sånn rar kork med plastrør som går opp. Temperaturmåler Alkoholmåler/Hydrometer Rød plast håndkorker for å korke metallkorker Noe jeg mangler? Tenkte å prøve maltekstrakt først. Tar imot tips.... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Noen som har prøvd dobbel dose og Ørbæk IPA? Smakte Dobbel Dose for noen uker siden og den passet meg ikke i det hele tatt, Var en ubehagelig nesten kvalmende bismak som jeg ikke helt klarte å plassere. Vanligvis liker jeg Doble/Imperial IPA, men dette er en av de jeg ikke hadde sansen for. (Selv om jeg har sansen for veldig mye fra Haandbryggeriet) Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Noen bra pale ales å få fatt på i vanlige butikker (meny feks) i Norge? Litt lyst å prøve noe annet enn pils, og har hørt mye bra om PA.. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Lervig Lucky Jack og Haandbryggeriet Pale Ale er to gode eksempler. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Haandbryggeriet eller var det Nøgne Ø har en god Pale Ale til rundt 40 kr. Ellers så kan du jo smake på Lucky Jack. Når det skal sies, må jeg si at jeg er skuffet over ølutvalget som min lokale Meny har i forhold til da det var Ica Maxi. Fant ingenting av Haandbryggreit. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Meny Moholt? Eller har alle Ica Maxi blitt Meny kanskje? edit: synd jeg ikke bor i Stavanger lengre, ikke like lett å skaffe Lervig pilsner her i nord.. Endret 30. august 2012 av Zodihax Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Moholt? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Stemmer det ja. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Åh, nedtur. Håpet at de ville fortsette i tradisjon med butikken som lå der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå