Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)


Anbefalte innlegg

Er det noen forbruksvarer som kan være nyttige mtp level'ing?

Har en Titans og Spell Power flaske i banken, flere bandasjer, vann og mat får jeg nok av en snill mage.

 

Jeg vil level'e fort! :p

7723074[/snapback]

 

Snakk med Thantor, han har vel noe ala dette..

 

100 flasks, 170ish elixirs (arcane + shadow), og 100 (x5) wizard oils...

7723497[/snapback]

Den karen gir ikke opp, han må være den beste locken på serveren...... :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor lenge kommer denne nye faksjon ubalansen til å vare?

Sånn det ser ut på de nye realmsa (engelsknorsk ftl) blir det 30:70 Alliance : Horde :hmm:

7725217[/snapback]

 

Tallene er nok ikke så ekstreme som du viser til, men en logisk grunn til at det kanskje er litt mer Horde på de nye realmene nå, er fordi det jevnt over er mest Alliance.

Skal man først rerolle på en annen server vil jeg anta at mange finner det naturlig å rerolle en horde alt.

Lenke til kommentar
Netherwhelp, blir det bare for nyoppstartede karakterer?

7725240[/snapback]

 

All of the characters attached to the upgraded account will be able to use the new Collector's Edition pet.

 

\o/

 

men!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

We have discovered an unforeseen production issue that will require a few extra steps for European World of Warcraft: The Burning Crusade Collector’s Edition owners to access their exclusive Netherwhelp in-game pet. We will update the website with further details on this issue as soon as possible.

 

In the meantime, we ask that you retain your proof of purchase and the complete contents of your Collector’s Edition box set, including the content description sheet, after making your purchase.

 

.. står på forsiden av wow-europe det siste der :x

Lenke til kommentar

blir digg med netherwhelpen ja! :D litt sånn penis-forlenger.

 

kristteo: det er jo et umulig spørsmål å svare på! kommer ann på grunnlaget bak valg av klasser og faksjon. er det palla vs shaman som gjør forskjellen? er det tauren vs night elf? er det orc vs human? er det IF vs Org? alt for mange faktorer til å faktisk svare på det.

Lenke til kommentar

Spørsmål til dere som har spilt betaen: Hvordan er de nye 5 manns instancene? er de vansklige? eller er de på linje med de vi har i dag som Stratholme og UBRS osv..??

 

Og er de lange? hvor lang tid tar det cirka å gjør en 5 mann med en helt ok gruppe? Er ikke sånn som UBRS at det tar 30 min å finne gruppe og så 1,5 timer å gjøre greia?

Endret av Simma89
Lenke til kommentar

Jeg har spillt litt beta, og de første 2 Instancene jeg gjorde (Hellfire) synes jeg var ganske greie, I hvert fall ikke mye vanskeligere en Scholo/Strath.

 

En ting man merker er at de virker rimelig korte. Det er feks bare 3 bosser i den aller første. Å si nøyaktig hvor lang tid det tar er så godt som umulig, bare se på hvordan det er i dag, Strath kan gjøres på 45 minutter, men det kan også ta flere timer.

 

Å finn en gruppe tar tok ikke lang tid heller synes jeg, tror det kan komme litt ann på klasse osv. Men det blir sikkert bra med folk som vil i instancer, siden det er bra i forhold til å kjempe med 1000 andre om de smame mobsa utenfor...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...