Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)


Anbefalte innlegg

Hovedforskjellen på nytt gear i BC og f.eks. Naxx loot er stamina. Spørsmålet blir derfor for mange (med T2+): Hvor lenge kan litt mer +spelldam/healing, crit/hit-rating veie opp for økende mengde +stamina på utstyr? Dette gjelder i første grad armor.

 

Trinket, ringer, wand/relic, neck og våpen vil de fleste ha byttet ut forholdsvis tidlig, men jeg har sett flere T2/T2.5/T3-geared lvl 70. Hvorfor? Fordi det er liten økning på +spelldam/AR/crit/hit på "vanlig" grønne/blå armor-deler. Når folk begynner å få Karazhan på farm vil virkelig gode armor-erstatninger komme (T4 og random epics). 25-mans raid vil sikkert også droppe ting som lett er bedre enn T3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, om det nye rep-systemet. Medfører det riktighet at fra kommende onsdag (om patchen kommer da) kan jeg hive meg inn i battlegrounds med mine assorterte rank1-5-chars, vinne en haug med medaljer og tjene honor, og deretter bare kjøpe rank14-våpen?

7389875[/snapback]

Stemmer det :fun:

Clicky

 

Syns det er hysterisk morsomt at de som blir rank 14 innen den nye patchen får kun ranken, og ikke våpena!

Her har de farma i månedsvis uten å få en drit igjen for det :green:

Lenke til kommentar
Ok, om det nye rep-systemet. Medfører det riktighet at fra kommende onsdag (om patchen kommer da) kan jeg hive meg inn i battlegrounds med mine assorterte rank1-5-chars, vinne en haug med medaljer og tjene honor, og deretter bare kjøpe rank14-våpen?

7389875[/snapback]

Stemmer det :fun:

Clicky

 

Syns det er hysterisk morsomt at de som blir rank 14 innen den nye patchen får kun ranken, og ikke våpena!

Her har de farma i månedsvis uten å få en drit igjen for det :green:

7391513[/snapback]

 

jaja.. det tar ikke all verden å farme til seg 20-30k honor i det nye systemet... har de greid å komme til 99.9% rank 13 i det gamle systemet så bør de ha NULL problemer å grinde til seg rank 14 våpna på under ei uke i det nye systemet. Altså de trenger kun å grinde 1 max 2 uker ekstra. big deal!!

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

@Hel

Jo, men de som blir rank 14 rett før den nye patchen neste onsdag får ikke våpena men kun ranken...

Ialfall er det slik de fleste har oppfattet det, er ikke kommet noe svar ifra en "blue" enda...

 

@Zbegra

Joda er jo greit det, men etter 3 måneder+ med konstant grinding og du endelig når målet så er det ikke akkurat veldig artig å måtte grinde enda lengre...

 

1 rank 14 våpen tar ca 45-50 timer og grinde etter hva jeg har lest...

Lenke til kommentar

High warlords crossbow :love: Desverre må jeg nok gå for armor først, ettersom 1agi=1ap ødelegge hele characteren min. Smartingene har ikke tatt hensyn til mange blue items og jeg får dermed bare 17 ap fra min 'shadow prowlers cloak'. Latterlig.

 

Gikk fra 900 til 600 ap med hunteren min på beta :S Der hadde jeg derimot imba greens til å beholde en viss mengde ap.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Som dere ser så blir Tier1-2 gearet mer eller minde ubrukelig fra første stund...

Her er et bilde av et par Quest rewards som du får med det samme du drar til Outland!

 

2edqy37.jpg

 

 

Drops ifra den første instancen som tar 45min og har 3 bosser

43pbin6.jpg

 

Quest reward ifra den instancen:

2poa139.jpg

 

Litt stæsj ifra AH:

2hwczo0.jpg

Endret av DieselOtern
Lenke til kommentar
Rank 13 Gear priser for oss roguer :fun:

"Bla, bla bilde her.."

 

Teh Goodstuff! :fun:

"Bla, bla enda et bilde.."

Kosepåbilde :love:

 

Usikker på om jeg skal grinde til meg rank 14 gearet med det samme jeg starter spillet eller vente til jeg er 70 :hmm:

7391754[/snapback]

Har du tatt bildet selv? For diverse folk påstår du trenger 22500 Honor for å få 1H våpenene fordi det visstnok er det på PTR.

 

Kan noen bekrefte hva de faktiske prisene kommer til å bli på live serveren?

Siste jeg leste var 10000 Honor og 20AB Marks pr. 1H våpen og 20000 Honor og 40AV Marks pr. 2H våpen sånn som på det bildet.

 

Det er mange råe blå items du kommer til å få i Burning Crusade relativt enkelt. Enten i form av middels reputation med noen eller questrewards. Noen klasser er selvsagt litt mer utsatt for gear bytte enn andre.

Derimot liker jeg dårlig de nye damage itemene til paladin som jeg har sett i BC. De er strippet for agility. De traff spikeren på hodet når det gjaldt damage gear for paladins med Avenger settet fra AQ40, men jeg skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal fjerne all agility'en på BC damage itemene.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Utrulig mange nice feral druid gear. Men det var ikkje eit einaste item der med +healing som var leather armor. Altso eg kjem jo ikkje til å bytte ut mitt gear visst eg ikkje for noke +healing spells. Frister meir å rerolle feral og krangle med rogues og hunters om items. Er det generell mangel på +healing items eller hadde du berre ikkje noken i bilder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...