Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man bruker ikke AE hvis man solo-AoE-er. Imp. blizzard er tingen. Du stacker de så mange ganger du rekker før de når frem og kjører frost nova. Rinse and repeat.

7419812[/snapback]

 

Vel de fleste mager som gidder å spille Frost er folk som ikke gidder å joine 5 man runs ;) for de er fleste endgame gamers....

 

Fleste er nok fire... så kalte "OMFG WTF PWNT WHIT POM PYRO" mage..

7420155[/snapback]

 

Frost er ikke noe raiding-build

Lenke til kommentar

Ser man på dps done i hele mc og bwl er saken klar. Frost er best.

 

Vi er 7 mages i guilden.

Som oftest 5 som raider. Vi er 3 med frost spec, 1 med fire og en med noe arcane tøv. Selv om jeg har bare 359 spelldamage mot firemagens 500 knuser jeg han i dps done total. Andre frostmagene knuser meg igjen pga rundt 500 frost damage.

Arcanemagen må snart lære seg å spille. Slår knapt en tank noen ganger.

 

Jeg kunne ha ligget rundt 500 spelldamage selv, men sparer dkp.

Dreper vi Neffy i kveld bruker jeg nok litt om staven dropper.

 

Ser man derimot igjen på raids i AQ 20 og ZG, så blir vi slått av fire spec i dps total done.

Lenke til kommentar
Hvordan er Hyjal?

 

Epz.

7419928[/snapback]

 

 

På live er det like tomt som for 6 mnd siden :) Var der igår.

7421130[/snapback]

 

Så det er åpnet? "bare" å spasere rett inn?

 

Epz.

7421567[/snapback]

 

 

Du må bare hoppe litt. Ellers er det å spasere rett inn" ;)

 

Ser frem til Hyjal. Det er veldig fint der oppe

Lenke til kommentar

Har selv tatt en del bilder fra TBC; Note ja jeg har satt opp serveren selv, flame om du vil. Her er bare noen bilder jeg kunne tenkt meg å dele =). Btw ja jeg vet at det er mot terms of use å sette opp server.

 

Mange av itemsene fra TBC var ikke med i denne server versjonen, så fikk ikke dem opp -_-.

 

Til Moderator: Fjern bildene om nødvendig.

 

EDIT: Bildene ble litt buggish men du ser hva jeg skulle fram til -_-

EDIT2: La til et bilde av Hyjal, ikke mye å se etter min mening

post-91371-1165242578_thumb.jpg

post-91371-1165242622_thumb.jpg

post-91371-1165242748_thumb.jpg

post-91371-1165242757_thumb.jpg

post-91371-1165242765_thumb.jpg

post-91371-1165242774_thumb.jpg

post-91371-1165242782_thumb.jpg

post-91371-1165242792_thumb.jpg

post-91371-1165242800_thumb.jpg

post-91371-1165242878_thumb.jpg

post-91371-1165242890_thumb.jpg

post-91371-1165243421_thumb.jpg

Endret av tmolberg
Lenke til kommentar
er warlocka bare über i 1vs1 da?

 

Min erfaring med warlocks er stort sett fra raids og 5-mans grupper. I raid har dem sikkert en nyttig dot funksjon. Mens i 5 mann har jeg alltid ikke ønsket å ha en lock med, pga at jeg regner dem som desidert svakeste klasse til det bruket.

7419657[/snapback]

 

Da jeg da jeg spilte priest var jeg alltid veldig glad i å ha med en lock i 5man grupper. Soulstone gjør livet som eneste healer mye lettere.

 

 

ja jeg spiller ikke warlock, men etter det jeg husker fra strat grupper så var ikke lock aoe imponerende og vi wipa på baron pga manglende aoe til å drepe skellies. Vi hadde ikke mage i gruppen.  Det er jo mulig jeg har fått feilt inntrykk og at jeg har spilt med dårlige locks.

 

MEN..det som er nyttig med mage er jo at dem utallige mobs blir frosset fast...så AOe'et av mage...samtidig som warrior kjører full melee AOE på dem. Dette kan vel ikek lock gjøre?

7419770[/snapback]

 

Det er mulig for en lock å ta skellies på baron solo, så lenge man har en god gruppe ellers. Jeg har gjort det selv med min lock mens den var blå/t1 geara. Man må bare ha nok dps til å drepe baron relativt fort, samtidig som at healern(e) må ha tid og mana nok til at locken kan lifetappe. Det er helt klart lettere med en mage, jeg vil bare påpeke at det går an, uten tier3:)

 

edit: Det bør kanskje nevnes at jeg ikke er noen spesielt flink warlock. Rerolla og fikk ganske ok gear fort, men jeg fikk aldri helt taket på klassen.

Endret av ath1337
Lenke til kommentar
Har selv tatt en del bilder fra TBC; Note ja jeg har satt opp serveren selv, flame om du vil. Her er bare noen bilder jeg kunne tenkt meg å dele =). Btw ja jeg vet at det er mot terms of use å sette opp server.

 

Mange av itemsene fra TBC var ikke med i denne server versjonen, så fikk ikke dem opp -_-.

 

Til Moderator: Fjern bildene om nødvendig.

 

EDIT: Bildene ble litt buggish men du ser hva jeg skulle fram til -_-

EDIT2: La til et bilde av Hyjal, ikke mye å se etter min mening

7421725[/snapback]

 

Vet du hvordan settet til rogue ser ut ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...