Gå til innhold

Flere her som ser ut til å få en hyggelig jul?


Ascubal

Anbefalte innlegg

kjipt å høre Marleypus.

 

Jeg får nok en fin jul, men ikke slik jeg helst vil... Jeg vil være sammen med kjæresten min, men jeg må dra til fattern i Trondheim og bli der i en uke, for så å niøve til konsert den dagen og dagen etter at jeg kommer hjem, så spille konsert, og så dra oppover til bryllup i Tromsø.

 

Vil helst ikke dra til pappa, men samtidig er det jo år og dag siden jeg har sett ham. Bah.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til alle som tror de får en miserabel jul, jeg har teh antidote!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Grevinnen og hovmesteren.

7365522[/snapback]

 

Hehe.. Den sketsjen setter i gang julestemningen som bare det..

 

Må faktisk innrømme at jeg også ser på den samme filmen på Tv3 hvert år også.

"Hjelp det er juleferie" :blush:

Lenke til kommentar
Til alle som tror de får en miserabel jul, jeg har teh antidote!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Grevinnen og hovmesteren.

7365522[/snapback]

Der har du det. :love: Det er lyspunktet på tv i jula, sammen med noe mere enn bare mamma og pappa. Er alltid noen fra familien når vi ser den, eller så er vi hos noen i familien.

 

Den er på lille julaften, eller husker jeg feil?

Og den er like morsom vert år :love:

 

Får nok ingen miserabel jul, men ambefaler den som et lyspunkt for de som dessverre får en miserabel jul. Er glad jeg har en god familie, og en koselig jul hvert år. Er heldig der, for er dessverre ikke alle som har det så fint som meg. :thumbdown: Syntes synd på dem jeg.

Endret av exin89
Lenke til kommentar

alt er klart for en kongejul, tilogmed 4 kattunger som er klare for å klatre i treet :D

 

har bursdag 22 desember, så juletider er beste tiden på året, bortsett fra at jeg vet at jeg får sinnsvakt dårlige karakterer til jul, som kanskje trekker stemningen litt ned. men jeg skal være hos pappa i julen, så mamma kan whine alt hun vil hjemme mens jeg er borte :fun: *glede seg til jul og bursdag*

Lenke til kommentar

Mja. Første jul uten oldemor.

Ska feire hos foreldera te mamma, som har flytta inn i huset hennes. Og gjort om masse. Pussa opp og bajs. Og jeg klarer fortsatt ikke omtrent se huset uten å knekke sammen.

Joda, det blir sikkert nydelig.

 

Jula kan gå fort forbi, også kan 30. desember komme løpende. Da skal jeg til Polen og drikke bort alt av bekymringer (:

 

@ Bundy: Du er første jeg har hørt om (:

Lenke til kommentar

Grevinnen og hovmestern må sees hvert eneste år ^^

 

Det blir jul hjemme i år.

Onkelen min fra kr.sand kommer da ^^ han ser jeg ikke så ofte.

også blir det sånn frokost/middags ting hos farmor og farfar andre juledag som det alltid er.

 

Edit: pluss MASSE spilling på wii

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Gleder meg vilt til julaften :ermm:

vel egentlig ikke... Blir nok ganske aleine i år.

Jula blir ikke det samme når jeg ikke har ungene mine der. Mora mi snakker jeg ikke med og faren min jobber antagelig i utlandet i jula.

Har mest lyst til å drikke meg snydens så fort jeg våkner den 24. desember. Men det er kanskje lurt å vente til jeg har snakket med ungene på telefonen først og SÅ drikke meg drita...

Ja jøss i år blir det GØY!

Lenke til kommentar
Gleder meg vilt til julaften :ermm:

vel egentlig ikke... Blir nok ganske aleine i år.

Jula blir ikke det samme når jeg ikke har ungene mine der. Mora mi snakker jeg ikke med og faren min jobber antagelig i utlandet i jula.

Har mest lyst til å drikke meg snydens så fort jeg våkner den 24. desember. Men det er kanskje lurt å vente til jeg har snakket med ungene på telefonen først og SÅ drikke meg drita...

Ja jøss i år blir det GØY!

7366017[/snapback]

 

Vi skal ikke begge snike oss unna den vanlige jula og ta et par øl sammen?

Lenke til kommentar
Vi skal ikke begge snike oss unna den vanlige jula og ta et par øl sammen?

7366023[/snapback]

Høres nesten ut som en god ide det der... Kanskje vi burde lage en tråd for alle julepessimistene og møtes alle sammen for en skikkelig alternativ julefeiring?

7366041[/snapback]

 

Det ville jeg stemt for. Oppretter du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...