Gå til innhold

Flere her som ser ut til å få en hyggelig jul?


Ascubal

Anbefalte innlegg

Ja, som topic sier.. Noen her som tror de får en god jul? Familie som møtes osv?

 

Her ser det veldig veldig mørkt ut for øyeblikket, blir nok bare meg muttern som kommer til å "feire".. Stefattern flytter ut, fattern vil ikke ha noe med meg å gjøre, resten av familie bor laaangt unna, og de har jeg null kontakt med :( I tillegg reiser venner bort, og damen befinner seg da i Argentina, laangt borte =/

 

 

 

Så, del deres jule spådommer her :)

Hvis dette heller hører under deppetråden så steng denne :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer sikkert til å bli en fin jul i år som alle år.

Pappa er også hjemme i år. Han var borte på jobb i fjor, men hadde en fin jul allikevel.

 

Utenom for 3 år siden. Da døde kusina mi i slutten av sommeren, og nesten alle var rørt av dette, da julaften virka så tom i forhold til hva den var tidligere. Hu var 14 år da hun døde. Hun var funksjonshemmet, ikke rullestolgreier, men født med ett øye, og litt "ødelagt i hue" for å si det sånn. Man alle var gla i hu uansett for hu tenkte klart, og var en god person som alle likte for den hu var. Hun døde forresten av eppilepsi.

nesten så tårene begynner å trille når jeg skriver dette. :cry:

 

Men det blir nok en hyggelig jul i år også, så lenge ingen dør før jul, noe som er lite trolig egentlig. :)

 

Edit: Og jeg håper på snø, for ingen jul er en ordentlig fin jul hvis ikke det er snø. Kan ikke huske det ikke har vert snø på julaften. :love:

Endret av exin89
Lenke til kommentar

Jula ja.

 

 

Jeg påminnes nok en gang om at jeg ikke fikk sagt skikkelig farvel til bestefaren min, mitt største forbilde som barn.

 

 

Jeg får en jul uten snø. Jeg hater jul uten snø. Australia er det kjipeste stedet i verden å feire jul på. I tillegg må jeg tilbringe den sammen med en ufattelig irriterende storesøster som mener hun vet alt om meg, og i tillegg skal gifte seg.

 

 

Det blir en jul med sorg, krangling og alkohol for å glemme sorgen og kranglingen.

 

Skål!

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Jeg påminnes nok en gang om at jeg ikke fikk sagt skikkelig farvel til bestefaren min, mitt største forbilde som barn.

7365449[/snapback]

Jeg vil på noen måter se på deg som heldig sånn.

 

Bestefaren min, som var mitt forbilde, fikk slag i jula for fire år siden og vært lam i halve kroppen og veldig redusert.

Det er litt trist å måtte se på mannen som man trodde kunne gjøre alt trenge hjelp til å gjøre selv de enkleste ting.

Lenke til kommentar
Jeg påminnes nok en gang om at jeg ikke fikk sagt skikkelig farvel til bestefaren min, mitt største forbilde som barn.

7365449[/snapback]

Jeg vil på noen måter se på deg som heldig sånn.

 

Bestefaren min, som var mitt forbilde, fikk slag i jula for fire år siden og vært lam i halve kroppen og veldig redusert.

Det er litt trist å måtte se på mannen som man trodde kunne gjøre alt trenge hjelp til å gjøre selv de enkleste ting.

7365505[/snapback]

 

Det var nok ikke heldig å se han lide i halvannet år og ikke klare å finne ordene. :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...