Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har lyst å dra på drapsraid til Hønefoss?

9019627[/snapback]

Hønefoss... Hmm... Halvtime unna med buss det...

Kommer du å besøker meg etterpå? :)

Skrevet

9019627[/snapback]

jeg vil værra med.. er noen jeg veit om der som fortjener nakkeskudd

Skrevet

9019660[/snapback]

Jøss, jeg er enig med Nstin!

:p

Skrevet

9019660[/snapback]

Jøss, jeg er enig med Nstin!

:p

9019665[/snapback]

du kjenner noen som fortjener nakkeskudd du og?

Skrevet (endret)

9019627[/snapback]

*vifte med kniven*

Jeg blir med :)

9019633[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

+

+

'

=

1660_image418.jpg
Endret av Bundy
Skrevet

Super Mario 64 ble ikke laget for å spilles med emulator på pc. Den ble laget for å spilles på nintendo 64 med originale kontrollere, quite obviously. Det er ingen ting som slår følelsen av å spille spillet med en Nintendo 64 håndkontroll. Det er bare best!

Skrevet
Super Mario 64 ble ikke laget for å spilles med emulator på pc. Den ble laget for å spilles på nintendo 64 med originale kontrollere, quite obviously. Det er ingen ting som slår følelsen av å spille spillet med en Nintendo 64 håndkontroll. Det er bare best!

9019685[/snapback]

Det har du egentlig rett i men jeg har ingen n64 maskin her og det koster penger for å kjøpe en så jeg klarer meg med emulator

Skrevet

Vel, sant nok. Jeg har heldigvis tatt vare på mitt lille hjertebarn, Nintendo 64, og tar den fram en gang iblant for å mimre rundt gamle spill. :love:

Skrevet (endret)
Det har du egentlig rett i men jeg har ingen n64 maskin her og det koster penger for å kjøpe en så jeg klarer meg med emulator

Enig. Det burde jo også være mulig å kjøpe en Nintendo kontroller som kan stikkes i PCen.

Edit: Eller kanskje ikke til N64.. :hmm:

Endret av Newt32
Skrevet
du kjenner noen som fortjener nakkeskudd du og?

9019678[/snapback]

Nesten bokstavelig i hvert fall. Det er jo noen der som blander bol og alkohol som ikke akkurat er til nytte for samfunnet...
Skrevet
Vel, sant nok. Jeg har heldigvis tatt vare på mitt lille hjertebarn, Nintendo 64, og tar den fram en gang iblant for å mimre rundt gamle spill.  :love:

9019706[/snapback]

Heldigvis så koster en maskin bare 500 kr @ local bruktsjappe så jeg tror jeg skal gi meg selv en forsinket bursdagsgave etter hvert. Med Mario, mariokart og goldeneye ( :love: )

Skrevet

Ta med deg Rebecca og kom å spill Goldeneye med meg, er så kjedelig å spille de samme banene om og om igjen aleine :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...