Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eple: skal noen av dere sove her, eller drar dere hjem? må vite om jeg skal rydde gjesterommet eller ikke.

8911440[/snapback]

Vi må se om det blir hos DemoniZer eller hos deg. :p

Med tanke på at han har dårlig plass, så tror jeg nok at vi kommer til å ende hos deg, ja.

Lenke til kommentar

Jeg har sittet å tenkt de siste dagene og jeg måtte bare få skrevet litt.

 

Uansett....noen folk som bor ca oslo som vil finne på noe til helga eller kommende uke? Et lite forumtreff et eller annet sted?

Og er det noen som vil treffes i bergen? ^^

jeg har bestilllt flybillett i dag jeg :cool:

 

IMG_0056.jpg

 

Skål! Jeg sitter i solsteiken å prøver å få meg litt farge mens man hører på lydbok, nyter ei pils og koser på laptop :love:

Lenke til kommentar
Med tanke på at han har dårlig plass, så tror jeg nok at vi kommer til å ende hos deg, ja.

8911453[/snapback]

rydde :( Tar ikke så lang tid da.

 

Nå blir jeg borte en stund. har fått ny pc (en kompis kjibba den fra psykehuset til meg ^^) og må overføre bokmerker i opera over dit og legge vekk den haugen her. endelig! møkkapc!

 

b-real: ta timekspressen til tønsberg på lørdag og kom hit :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Sure thing, er bare å si nårtid det passer så kan man sikkert komme på besøk =)

Jeg blir værende i Oslo til lørdag/søndagen så en tur til tønsberg kan man nok klare å ordne 8)

8911498[/snapback]

Bare å komme når det passer for deg egentlig :) Kan sende deg nr mitt på pm, så kan du ringe meg.

 

 

sirslask: har invitert alle nå, så hvorfor ikke. har noen campingstoler som kan brukes. Blir mer behageligere dess mer man drikker :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Second that, ta turen hit. :wee:

 

Når reiser du til Bergen, da, biril? :wee:

Okei, ikke at jeg får truffet deg, siden jeg er i Tønsberg på lørdag, og på hovefestivalen på mandag. :wee:

8911508[/snapback]

Jeg reiser vel til bergen vil jeg tro på søndagen eller mandagen så at man kanskje tar en tur til tønsberg på lørdagen.

 

Og jeg kommer nok til å bli noen dager i bergen hos brodern vil jeg tro...jeg har ikke helt bestemt meg nårtid jeg skal reise hjem, kan hende man tar seg en tur til europa derfa elns..får sjå ka som skjer ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...