Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser for meg at det kan bli en smule kinky

8911798[/snapback]

Tok meg av vaskinga i går, såpevann og svamp. Så i dag blir det bare gnikking og gnukking :p

 

At jeg tar meg en tur? nei men hvorfor iallverden skulle man da det? :p

8911803[/snapback]

Du sa jo akkuratt at om jeg ikke sier ifra når jeg er der oppe, så må du ta deg en tur nedover :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det bør du feaen meg gjøre ellers så blir man faen meg nødt til å komme nedover :mad::p

8911670[/snapback]

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Jeeeg har bestilt klokke! :D *glise som fy*

8911801[/snapback]

Pix NÅ :D

8911874[/snapback]

 

sony_ericsson_klokke_mbw_100_silver_1052402096_0_Big.jpg

 

Sony Ericsson Klokke MBW-100 Silver

 

Passer til:

W810i, W810, K800i, K610i, Z710i, W710i, W850i, Z610i

 

Dette er den nye, elegante Bluetooth-klokken som lar deg fjernstyre mobilen fra armen. Sony Ericsson har her samarbeidet med den finske klokkeprodusenten Fossil. I tillegg til å vise tiden, viser klokken hvem som ringer, du kan bruke den til å styre musikken og den sier ifra når du glemmer telefonen hjemme.

 

Funksjoner:

Trådløs samtalehåndtering

Trådløs kontroll av musikkspilleren på mobiltelefonen

Analog tidsvisning

Utenfor rekkevidde-advarsel

Innringer-ID

SMS-varsling

 

Intelligent kontroll av samtaler og musikk gjennom klokken

Ha diskret, trådløs kontroll over innkommende samtaler og musikkspilleren i Sony Ericsson-mobiltelefonen med Bluetooth-klokken MBW-100. Den kan tilkobles ved hjelp av Auto pairing hvis det støttes av telefonen. Klokken vibrerer ved innkommende samtaler, og viser navnet eller nummeret til innringeren på OLED-displayet. Varsling om innkommende tekstmeldinger vises også. Innkommende samtaler kan dempes eller avvises ved å trykke på taster på klokken, og musikk-spor kan spilles eller hoppes over på musikkspilleren i telefonen. Klokken vibrerer hvis du beveger deg utenfor telefonens rekkevidde.

 

MBW-100 er enestående nok et analogt ur. Kvartskrystallbevegelser holder rede på nøyaktig tid i allergitestet, rustfritt stål og mineralkrystalldesign, noe som betyr at du kan dra fordel av både høyteknologisk innovasjon og førsteklasses, klassisk urdesign.

Lenke til kommentar

Skal ta å trø til sentrum og se om jeg ikke kan vinne meg noen billige persienner å ha på soverrommet mitt så jeg kan få det mørt om kveldene. Jeg får fitte fnatt av å sove i et rom der det er lyst om kvelden (det kalles midnattsol for de som ikke vet at det er lyst 24/7 her nord for polarsirkelen) og handle litt stash.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...