Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor er verden plutselig full av lykkelige par? Jeg kan jo ikke gå en meter uten å se noen lykkelig forelskede par. Og glem å sette på tv'en. der er det enda verre.

8676190[/snapback]

Vi kan bli et par? Så trenger du ikke være så lei deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor er verden plutselig full av lykkelige par? Jeg kan jo ikke gå en meter uten å se noen lykkelig forelskede par. Og glem å sette på tv'en. der er det enda verre.

8676190[/snapback]

Isn't strange how when you're single, all you see is couples, and when you're in a couple, all you see is hookers?

Skrevet (endret)
Vi kan bli et par? Så trenger du ikke være så lei deg.

8676206[/snapback]

Pleier å foretrekke dem med innovertiss og utoverpupper. Trodde ikke du hadde noen av delene. Men når jeg tenker meg om så virker kvinnfolk så utrolig ulogiske noen ganger at det hadde kanskje vært like greit å skifte fil noen ganger.

Isn't strange how when you're single, all you see is couples, and when you're in a couple, all you see is hookers?

8676211[/snapback]

Nå lo jeg. Takk det trengte jeg :)

Endret av L4r5
Skrevet

Jeg har lagt merke til det jeg og. Jeg blir litt glad inni meg, men litt misunnelig og. Men mest glad, ja. Mest glad.

Oh fuck. Angående mensen, liksom.. Jeg finner ikke p-pillene mine. :ermm:

Noen p-piller gjør en feit :ermm:

Skrevet
Kvinnfolk er ulogiske. Nesten lit tglad jeg har guttekjæreste, men jeg savner av og til jenter. De er så myke og gode..

8676234[/snapback]

De er så myke og gode og skjønne at alt man vil er å ta på dem hele dagen :love:

Skrevet (endret)
Det er ikke rart så bra livet i seg selv er.

Njoa.. Sant :) Hoho

Alt dere jenter finner på å skylde på.

Det er jo sant da..

Ikke at jeg har opplevd det elns da.

Eplefe: Hvilke?!?!

Endret av Demille
Skrevet
Det er jo sant da..

Ikke at jeg har opplevd det elns da.

8676260[/snapback]

Jeg opplever det til stadighet. Etter at fruen begynte med det så har jeg bare lagt på meg.

Skrevet

Uhm. Loette 28, heter de vel.

*lete litt rundt etter eske* Ja, Loette 28.

Jeg har gått opp nesten en hel cupstørrelse siden jeg begynte på dem.

Skrevet
..Jeg er glad, veldig og. Selvom jeg gruer meg til mattetentamen på fredag :D

8676183[/snapback]

Det er ikke rart så bra livet i seg selv er.

8676233[/snapback]

True dat. Selv om jeg har regnet ut at hvis jeg fortsetter å lese i samme tempo så er jeg ikke ferdig før ca 4 timer etter eksamen er ferdig, så føler jeg meg fortsatt bra.

Skrevet (endret)

np: Ace of Base -- Life is a Flower :D

We live in a free world

I whistle down the wind

Carry on smiling

And the world will smile with you

Life is a flower

So precious in your hand

Carry on smiling

And the world will smile with you

Endret av Zlatzman
Skrevet

Er det noen av dere jenter som har en single vennine som er på utkikk etter en slightly fucked up kjæreste? PM please...

Skrevet
Jeg opplever det til stadighet. Etter at fruen begynte med det så har jeg bare lagt på meg.

Huff, livet er hardt.. :hm:

Uhm. Loette 28, heter de vel.

*lete litt rundt etter eske* Ja, Loette 28.

Jeg har gått opp nesten en hel cupstørrelse siden jeg begynte på dem.

Det var ikke noe annet som også gikk opp en str?

Men kommer vel kanskje litt ann på fra person til person hvordan de "reagerer" på p-piller..

Skrevet (endret)

Kaster meg på Lars, jeg og legger ut annonse!

Edit: demille: vi har bursdag på samme dato, nesten. det er bare en måned i forskjell :p

Endret av Tee_C
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...