Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
OK.. kjøpte meg nettopp nye støydempende ørepropper jeg skulle ha i hjelmen når jeg kjørte moped, men de bare detter ut når jeg tar på meg hjelmen :O Prøvde med pannebånd foran, men det blir alt for trangt!

Noen som har et godt råd? :p

Andak :)

7480560[/snapback]

Bruk sånn sykehus tæip :p (vet det ikke skrives sånn :p )

Skrevet
Veldig splitta svar her. :hmm:

Andak: Ta bussen eller kjøp deg bil :)

7480563[/snapback]

Hvis du greier å skaffe meg lappen når jeg er 16 år så gjerne med en glede^^

Bussen når jeg skal... 11 km? Nei da kjører jeg heller :)

Skrevet

Seff seff :!:

Eller, kommer jo an på hvem jeg skal til da :)

Men er det venner langt unna så gjør jeg det! Vil heller være med venner og holde det sosiale oppe enn å sitte foran PCen å sture som jeg gjorde før.. ærlig talt!

Skrevet
lol. Du mopper 11 km hver dag? :!:

7480631[/snapback]

Sssh, 11 km er da ingenting.

Hele sommeren kjørte jeg tur-retur Brøttum-Hunderfossen med den trofaste scooteren min, nesten 4 mil hver vei.

Skrevet
hahah, det er stusselig da.. Hører du fortsatt da Iceman ?

Verneombudet på skolen holdt jo på å styrte da du startet opp scooteren din.

7480664[/snapback]

Det var FØR den ble så bråkete, og tro meg, du har ikke hørt hvor bråkete den er nå :wee:

Skrevet
OK.. kjøpte meg nettopp nye støydempende ørepropper jeg skulle ha i hjelmen når jeg kjørte moped, men de bare detter ut når jeg tar på meg hjelmen :O Prøvde med pannebånd foran, men det blir alt for trangt!

7480560[/snapback]

Bruk sånn sykehus tæip :p (vet det ikke skrives sånn :p )

7480618[/snapback]

hmmm... Hva mener du?

Skrevet
Det er fordi du har blitt døv, iceman :roll:

7480684[/snapback]

Å kom igjen da, at eksosanlegget er nesten tvert av for tida, betyr da ikke at scooteren har prøvd å kverke hørselen min. Den har stått i en måneds tid nå uansett...

Skrevet

7480560[/snapback]

Det er faktisk ikke lov :ohmy:

Skrevet

:dontgetit:

Ikke? Har de tenkt at man skal kjede livet av seg eller? Tror ikke politiet ser øreproppene mine når de er skjult bak innerlomma, oppgjennom jakka, inni skjerfet mitt og inn til hjelmen ^^

Umulig å se :innocent:

Skrevet

Jeg har stort sett alltid hørt på musikk mens jeg har kjørt scooteren, har til og med snakket med politifolk mens jeg synlig hadde ørepluggene hengende utafor hjelmen, de sa ikke noe.

Skrevet
Huff og huff. Har tentamen i matte i morgen, men har ikke øvd noe. Har dårlig samvittighet nå  :(

7480773[/snapback]

Hvordan pugger man til en mattetentamen?

Er det matteboka som blir lesestoffet da eller?

Det eneste som teller, er å ha en regelbok som du forstår.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...