Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde du hadde funnet den værste, særeste gaven og bare verket etter å sende den. Kan bli en vanskelig jobb å finne gave til noen da.

7473572[/snapback]

Jeg gleder meg til å lete etter interesser, og å finne en gave som pakker. Blir ca eneste som jeg skal gi gave til i år, så nå kan jeg virkelig gjøre noe stort ut av det. :D

Lenke til kommentar
Hvem skal du gi til, og hvem skal gi til deg, biril? :)

7473599[/snapback]

Jeg har også stusset litt på den der jeg.

Jeg har trukket hvem jeg skal sende til, dog det blir jo litt "teit" for folk vet jo hvem jeg er og de har jo meldt seg på og så blir de nødt til å sende til den kipe/sure/grumpy/hestkuk-moderatoren (ja kjært barn har mange navn :p)..dog jeg tror vedkommende som fikk meg ikke får noen problemer :lol:

 

Edit: det beste egentlig hadde vært om man fikk en påmeldt til så man slapp å sende til meg egentlig...

Lenke til kommentar
Hvem skal du gi til, og hvem skal gi til deg, biril? :)

7473599[/snapback]

Jeg har også stusset litt på den der jeg.

Jeg har trukket hvem jeg skal sende til, dog det blir jo litt "teit" for folk vet jo hvem jeg er og de har jo meldt seg på og så blir de nødt til å sende til den kipe/sure/grumpy/hestkuk-moderatoren (ja kjært barn har mange navn :p)..dog jeg tror vedkommende som fikk meg ikke får noen problemer :lol:

7473614[/snapback]

Om det skulle vært meg, hadde det spart meg porto ihvertfall ;) Kunne løpt bortover med gaven :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...