Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er egentlig vanlig å gjøre når en maskin blir sendt inn flere ganger? Har en laptop som har gått frem og tilbake til komplett.no noen ganger, og jeg vil heve kjøpet. Den er under et år gammel. (Komplett har forresten utrolig dårlig service. Det er helt utrolig!)

Hehe, sikkert dritkjedelig for deg å svare på sånt her óg, sånn i tillegg til jobben din :p

Skrevet

Hva var vitsen med å skulke prøven da? Hadde jo vært bedre om du faktisk hadde lest litt, eventuelt fulgt med i de forrige timene i stedet for å skulke unna.

Skrevet

Selvfølgelig er det greit med langhelg i blant, men du trenger da virkelig ikke å skulke ting som prøver. Jeg mener. Jeg ville (i hvert fall når vi er så langt inn i skoleåret) jobbet for å klare meg i alle fag, eventuelt gått opp en karakter eller to i de jeg klarte det. (Nå vet jo jeg at jeg består i alt, men sånn hypotetisk sett :))

Skrevet
Ser det bedre ut med signaturen på høyre side? :hmm:

Eller i midten? Eller vanlig?

8457521[/snapback]

Ikke høyre ihvertfall :p

Skrevet (endret)
shikaru hatt den avataren der før?

8457561[/snapback]

Muligens, men han bruker den ikke nå, og det var en bruker som hadde laget mange gratisavatarer, og la dem ut i avatartråden og jeg tok en av dem. ;) Endret av Zeromac
Skrevet

Heisann folkens :)

Det er så typisk... Den ene dagen jeg er der til den tida vi avtalte å kjøre lab så er jeg den eneste som har kommet. :roll: Kunne sovet lenger om jeg visste de andre skulle være treige :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...